  • 1. Data: 2011-07-21 13:16:04
    Temat: maszpunto czy mercedesa
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Pamietacie wątek o próbie kradzieży sondy lambda z punto? :)

    W lokalnej gazecie czytam dziś rano:

    "Ich uwagę zwrócił (policjantów) przechylony na jedną stronę, stojący
    obok Mercedes. Samochód ten był podlewarowany, co na godzinę 1.20 w nocy
    było conajmniej dziwne. Kiedy policjanci ujawnili przy tym samochodzie
    m.in. przecinak do metalu i _częściowo wycięty układ wydechowy_, było
    jasne, że sprawce próbowali dokonać jego kradzieży"

    W dalszej cześci jest, że na widok policji uciekli, jednego ze sprawców
    udało się zatrzymać gdy ukrył się na pomnikiem na pobliskim cmentarzu :)
    a drugi sam zgłosił się rano na policję - jeden 24, drugi 25 lat

    Rozumiem sonda lambda, ale żeby cały wydech?

    :)

  • 2. Data: 2011-07-21 13:32:52
    Temat: Re: maszpunto czy mercedesa
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-21 13:16:04 +0200, "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> said:

    > Pamietacie wątek o próbie kradzieży sondy lambda z punto? :)
    >
    > W lokalnej gazecie czytam dziś rano:
    >
    > " Kiedy policjanci ujawnili przy tym samochodzie m.in. przecinak do metalu..."

    Nie mogli, KJM, znaleźć czy zobaczyć, musieli "ujawnić". Tak to jest,
    gdy debil siada do pisania (w redakcji), a drugi do dyktowania.
    ;>>>

    > Rozumiem sonda lambda, ale żeby cały wydech?

    Katalizator.
    Znasz ceny?

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-07-21 13:57:55
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-07-21 13:32, Bydlę wrote:

    > Katalizator.
    > Znasz ceny?

    Dokladnie. Platyna jest w cenie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2011-07-21 14:05:53
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-21 13:32, Bydlę pisze:

    > Nie mogli, KJM, znaleźć czy zobaczyć, musieli "ujawnić". Tak to jest,
    > gdy debil siada do pisania (w redakcji), a drugi do dyktowania.
> [...]
    W Poznaniu zajebali kable os instalacji sygnalizacji świetlnej na
    rondzie Kaponiera.

    http://blubry.pl/artykul9482,kradziez_kabli_przyczyn
    a_braku_sygnalizacji_swietlnej_na_kaponierze.html

    A wy tam o jakimś wydechu piszecie.

  • 5. Data: 2011-07-21 14:45:59
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-21 14:05, megrims pisze:

> [...]
    > rondzie Kaponiera.
    >
    > http://blubry.pl/artykul9482,kradziez_kabli_przyczyn
    a_braku_sygnalizacji_swietlnej_na_kaponierze.html

    Juz 3 razy podobno, i zadna z kamer zajebistego monitoringu ich nie
    uchwycila. Ale dzieki nim przez Kaponiere przejezdza sie w 15sek.
    zamiast w 10min :)

    --
    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156

  • 6. Data: 2011-07-21 15:06:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu.WYTNIJTO> napisał w wiadomości

    a_braku_sygnalizacji_swietlnej_na_kaponierze.html

    > Juz 3 razy podobno, i zadna z kamer zajebistego monitoringu ich nie
    > uchwycila.

    A masz monitoring podziemny?

  • 7. Data: 2011-07-21 15:08:20
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-21 15:06, Cavallino pisze:

    > A masz monitoring podziemny?

    A to gornicy byli?

    --
    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156

  • 8. Data: 2011-07-21 15:11:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A to gornicy byli?

    Ponoć.
    Pamiętaj że Kaponiera to tak naprawdę wierzch betonowej konstrukcji, pod
    spodem jest kupa powierzchni: kryty parking, muzeum motoryzacji, sklepiki,
    przejścia podziemne.

    Zobaczysz jaka dziura będzie jak to wszystko za rok rozpierdaczą żeby na
    nowo postawić.

  • 9. Data: 2011-07-21 15:34:31
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-21 15:11, Cavallino pisze:
> [...]
    > sklepiki, przejścia podziemne.
    >
    > Zobaczysz jaka dziura będzie jak to wszystko za rok rozpierdaczą żeby na

    Z tymi gornikami to zartowalem. Ale ten monitoring jak wprowadzili to
    sie nad nim spuszczali jaki jest zajefajny i skuteczny. I bylo to
    uzasadnieniem jego wysokiej ceny. A teraz sie okazuje, ze mozna z samego
    centrum TRZY RAZY ukrasc kable zasilajace, i zaden monitoring nie
    uchwycil sprawcow... To jak daleko oni te kable ciagneli na wozeczkach
    pod ziemia??? Moze to kolejarze z PKP podjechali po cichutku noca jakas
    drezyna? ;)
    A co do kaponiery to sie juz teraz boje, bo codziennie jestem niejako
    zmuszony przez nie przejezdzac dwa razy. Na razie jest OK, bo o 10min
    szybciej jestem, wiec rekompensuje mi sie czas stracony na Viatoll-ach
    na DK. Najlepiej by bylo, jakby tak wszystkie kluczowe skrzyzowania
    okradli w Poznaniu - przejazd przez miasto skrocilby sie o polowe :)

    --
    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156

  • 10. Data: 2011-07-21 15:37:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > DK. Najlepiej by bylo, jakby tak wszystkie kluczowe skrzyzowania okradli w
    > Poznaniu - przejazd przez miasto skrocilby sie o polowe :)

    Tu się nie sposób nie zgodzić.
    Sygnalizacja w Poznaniu to cholerne nieporozumienie.