  • 31. Data: 2012-03-16 11:15:00
    Temat: Re: masertai i co ubezp. na to
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:4f6301c2$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie, jego, ja autobusu nie prowadzę, więc nie odpowiadam za błędy
    > popełnione przez jego kierowcę.

    Hint: nie zawsze jest jak Ci sie zdaje.

  • 32. Data: 2012-03-16 11:43:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Hint: nie zawsze jest jak Ci sie zdaje.

    Oczywiście.
    Nie pretenduję do nieomylności.

    A zawsze jest jak się zdaje Tobie?
    Bo jeśli nie, to po co dyskusja o mnie, zamiast o meritum?

  • 33. Data: 2012-03-16 14:52:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Nie pretenduję do nieomylności.
    >
    > A zawsze jest jak się zdaje Tobie?
    > Bo jeśli nie, to po co dyskusja o mnie, zamiast o meritum?

    Dyskusja probuje byc o meritum, klopot w tym, ze chcesz sens zagadac na
    sile, wylaczajac rownolegle myslenie.

    Ja rozumiem, ze w Twoim swiecie czlowiek moze patrzec w oba lusterka
    autobusowe na raz, i ze taki wymog dla Ciebie to normalka. Moj swiat
    funkcjonuje nieco inaczej.

  • 34. Data: 2012-03-16 20:00:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

    > Dyskusja probuje byc o meritum, klopot w tym, ze chcesz sens zagadac na
    > sile, wylaczajac rownolegle myslenie.

    Równie dobrze pasuje to do Ciebie, więc dlaczego nie dyskutujesz o sobie?

    Skup się na meritum, a jakbyś nie wiedział co to takiego, znaczy odstosunkuj
    się od biorących udział w dyskusji, a ustosunkuj się do biorących udział w
    zdarzeniu.

  • 35. Data: 2012-03-16 21:08:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 16 Mar 2012 08:42:01 +0100, Andrzej Lawa wrote:

    > Telewizja kłamie ;->
    >
    > A poważniej: art. 45, ust. punkt 3 - i wszystko jasne.

    Oczywiście.
    Tyle że przyjechała sobie drogówka, zaproponowali mandat kierowcy autobusu,
    ten łyknął i w sumie po sprawie.
    A prawdę mówiąc to Kornacki otworzył te drzwi jak autobus ruszał, trudno
    więc nawet kierowcy autobusu zarzucić że czegoś niedopilnował.

    Niby ubezpieczyciel mógłby to probówać odkręcąc, ale z racji medialnego
    nagłośnienia sprawy niekoniecznie będzie chciał.

  • 36. Data: 2012-03-16 22:21:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > Skup się na meritum, a jakbyś nie wiedział co to takiego, znaczy
    > odstosunkuj się od biorących udział w dyskusji, a ustosunkuj się do

    Nie ma takiej mozliwosci wobec ciaglego wycinania przez Ciebie istotnych
    rzeczy z moich postow. Po czym wolasz o skupienie na meritum. Dlatego
    wlasnie jasnym jest, ze jednak wolisz by dyskusja byla o Tobie.

  • 37. Data: 2012-03-16 22:27:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie ma takiej mozliwosci