  • Data: 2020-04-10 22:42:09
    Temat: Re: maseczki
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie było zakazu noszenia maseczki od samego początku czyli od ok 4 marca. Ja nosiłem
    wcześniej niż wprowadzili pierwsze ograniczenia. Debilki się dziwiły że dorosły facet
    boi się czegoś czego nie widać. Pierwsze ograniczenia rząd zrobił chyba po dziesięciu
    dniach od pierwszego wykrytego chorego. Nie zrobił tego dla kaprysu. Uratował w ten
    sposób tysiące ludzi od śmierci. Jedyne co można rządowi zarzucić to że czekał
    dziesięć dni. Dlaczego już nie debilki a debile z opozycji w ramach obywatelskiego
    nieposłuszeństwa nie zaapelowali do swoich zwolenników żeby nosili maseczki? Mieli by
    możliwość dokopania PiSowi, rządowi i przede wszystkim prezydentowi na chwilę przed
    wyborami.