  • Data: 2020-04-11 07:59:28
    Temat: Re: maseczki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie było zakazu noszenia maseczki od samego początku czyli od ok 4
    > marca. Ja nosiłem wcześniej niż wprowadzili pierwsze ograniczenia.
    > Debilki się dziwiły że dorosły facet boi się czegoś czego nie widać.
    > Pierwsze ograniczenia rząd zrobił chyba po dziesięciu dniach od
    > pierwszego wykrytego chorego. Nie zrobił tego dla kaprysu. Uratował
    > w ten sposób tysiące ludzi od śmierci. Jedyne co można rządowi
    > zarzucić to że czekał dziesięć dni. Dlaczego już nie debilki a
    > debile z opozycji w ramach obywatelskiego nieposłuszeństwa nie
> [...]

    Masz racje ze o zakrywanie ryja nie postulowali ani jedni ani drudzy.
    Tylko co to zmienia? Pociesza cie to w jakikolwiek sposób?
    Ja tez chodze i w masce i w przyłbicy ale zeby to było bezpieczne to
    powinni ryjki zakrywac wszyscy. Bo ja swój zakrywam dla bezpieczenstwa
    innych a nie dla swojego. Przyłbica daje odrobine bezpieczenstwa przy
    bezposredniej rozmowie ale jak ktos kichnał i rozsiał to nei ma bata -
    doleci i do mnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie