-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
pl!not-for-mail
From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: masa nieresorowana
Date: Sun, 28 Mar 2010 14:48:26 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 19
Message-ID: <honj6p$4pb$1@news.dialog.net.pl>
References: <0...@4...com>
<honf7h$2p7$1@news.dialog.net.pl>
<2...@4...com>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-102-44.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1269780505 4907 78.8.102.44 (28 Mar 2010 12:48:25 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Mar 2010 12:48:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <2...@4...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2267719
[ ukryj nagłówki ]
> Tylko ze wlasnie to sie zachowuje jak masa - wiec nie tlumi, tzn nie
> rozprasza energii :-)
No kiedy właśnie nie. Patrzysz od strony podłoża - drogi. Z tego punktu
faktycznie wygląda to na dużą masę nieresorowaną. Popatrz od strony
karoserii, dojdziesz do innych wniosków.
Swoją drogą, dążenie do możliwie małej masy nieresorowanej jest dla mnie
trochę niezrozumiałe.
Jeśli nie mamy żadnych ograniczeń co do masy całkowitej pojazdu, to masa
nieresorowana w niczym nam nie przeszkadza. Jeśli natomiast mamy
założenie że nie przekroczymy ileś tam, to faktycznie większy komfort
uzyskamy przy możliwie dużej masie resorowanej, a więc małej
nieresorowanej. Dobrze kombinuję?
Miłego.
__
Pzd, Irek.N.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.03.10 14:35 J.F.
- 28.03.10 17:25 Tomasz Pyra
- 28.03.10 18:43 J.F.
- 28.03.10 19:16 Irek N.
- 28.03.10 19:20 Irek N.
- 28.03.10 19:53 Artur Maśląg
- 28.03.10 20:31 J.F.
- 28.03.10 21:46 Maseł
- 29.03.10 03:40 to
- 04.04.10 11:51 hdoruch
- 04.04.10 15:27 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800