  • 41. Data: 2014-01-23 17:17:18
    Temat: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Przesłanie 12 voltów do światełek metodą bezprzewodową ważyło
    > by z 280kg, badziewie i tyle, przesłanie informacji siecią
    > poza tym że kosztuje drożej i trwa dłużej czyli też badziewie.

    Ja myślałem raczej o sterowaniu, bo zasilanie i tak jest.
    Mowa była o zarządzaniu, ustawieniach itp a nie o zasilaniu.

  • 42. Data: 2014-01-23 17:19:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    > Porównaj to do nawigacji na szybę za 200 zł i będzie dobrze :-)

    Ze skradzionym softem?
    Radia też chcesz z tego źródła słuchać?
    No nie bardzo właśnie się da, więc porównuję do identycznej.
    Są firmy samochodowe, które jako firmowe navi sprzedają takie grzybki na
    szybę, ale nie o tym mowa.

  • 43. Data: 2014-01-23 21:47:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-23 17:17, Użytkownik cef napisał:

    > Ja myślałem raczej o sterowaniu, bo zasilanie i tak jest.
    > Mowa była o zarządzaniu, ustawieniach itp a nie o zasilaniu.

    Mowa była o kilkudziesięciu kilogramach okablowania.
    I większością tych kabli idzie jednak zasilanie.
    Współczuje dzisiejszym elektrykom, kompletne okablowanie
    takiego żuka to nosiłem bez wysiłku w jednej łapce.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2014-01-23 23:38:52
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-01-22 11:52, m4rkiz pisze:
    > ja widze i poniekad rozumiem ze wszystkie firmy zaczynaja
    > dazyc do abonamentow, zupelnie niezaleznie od tego jaka
    > usluge czy produkt oferuja, ale to juz moim zdaniem lekka przesada
    >
    > "BMW rozważa wprowadzenie aplikacji do pobrania, które mogłyby
    > aktualizować funkcje dostępne w samochodzie. Oczywiście oznacza to, że
    > wszystkie potrzebne urządzenia byłyby montowane w samochodach domyślnie,
    > a oprogramowanie służyłoby jedynie do ich aktywacji. Przykładowo fotele
    > miałyby wszystko co potrzebne do ich podgrzewania, ale włączenie tej
> [...]
    chca_wypozyczac_ich_funkcje_Nowy_wlasciciel_zaplaci_
    ponownie-Marcin_Maj.html

    Tak już od 20 lat jest w aparaturze medycznej. Jedno urządzenie kosztuje
    100.000 USD a drugie 200.000 USD. Różnica TYLKO w oprogramowaniu.

    Ja tam się cieszę, że tak zrobią. Czy również wszystkie BMW będą miały
    szyberdachy, ogrzewanie postojowe, domykanie drzwi i dostęp komfortowy.

    A może jeszcze 3 litry 6 cylindrów i 3 turbiny w każdym BMW.
    I domyślnie mamy 2 litry biturbo 218 KM a jak aktywujemy dodatkowe
    2 cylindry i dodatkową turbine to 381? Genialne :D

  • 45. Data: 2014-01-24 16:22:41
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 23.01.2014 12:13, Wiwo pisze:
    > Wg Ciebie dlaczego producenci praktycznie nie pozwalają obecnie dokupić
    > pojedynczego elementu wyposażenia, tylko każą kupować pakiety?
    > Z co najmniej dwóch powodów: po pierwsze mogą brać więcej kasy za
    > dodatki, z drugiej strony minimalizują koszty produkcji, bo na linii
    > ustawiają że danego dnia schodzi konkretne wyposażenie dzięki czemu
    > szybciej i łatwiej montuje się im samochód.

    W i30 jak klient chce dołożyć tą fabryczną kamerę cofania wysuwającą się
    spod znaczka to koszt całości to ponad 20'000 zł. Do wymiany m.in.
    wiązka cała. Więc jednak nie zawsze tak jest, że pakują wszystko.

    --
    anacron
    aba/

  • 46. Data: 2014-01-25 00:41:48
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > W i30 jak klient chce dołożyć tą fabryczną kamerę cofania wysuwającą się
    > spod znaczka to koszt całości to ponad 20'000 zł. Do wymiany m.in.
    > wiązka cała. Więc jednak nie zawsze tak jest, że pakują wszystko.

    A czy ktoś tu pisał, że zawsze tak jest?

    Wiwo