  • 1. Data: 2013-05-03 09:12:13
    Temat: mapa zasiegu Play
    Od: "donkey" <d...@b...org>

    Gdzie można znaleźć mapę zasięgu Play?
    Bo to co jest pod adresem http://internet.play.pl/maps/map to jakiś żart
    pod tytułem: bierzemy cała Polskę, barwimy na różowo i wrzucamy jako mapkę
    zasięgu.

  • 2. Data: 2013-05-03 09:16:42
    Temat: Re: mapa zasiegu Play
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-03 09:12, donkey pisze:
    > Gdzie można znaleźć mapę zasięgu Play?
    > Bo to co jest pod adresem http://internet.play.pl/maps/map to jakiś żart
    > pod tytułem: bierzemy cała Polskę, barwimy na różowo i wrzucamy jako
    > mapkę zasięgu.

    Powiększ mapę, zobaczysz "białe plamy".

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-05-03 09:36:13
    Od: "donkey" <d...@b...org>

    > Powiększ mapę, zobaczysz "białe plamy".

    Próbowałem, nawet w Borach Tucholskich full zasięg, cuda panie

  • 4. Data: 2013-05-03 09:38:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-03 09:36, donkey pisze:

    > wiadomości news:51836465$0$1265$65785112@news.neostrada.pl...

    > Próbowałem, nawet w Borach Tucholskich full zasięg, cuda panie

    Mówisz, że w Borach Tucholskich żadna z sieci nie ma zasięgu?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-05-03 09:47:39
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    > Próbowałem, nawet w Borach Tucholskich full zasięg, cuda panie

    Przełącz mapę z telefonii na internet PLAY online, będzie bardziej
    realistyczne - chyba że chodzi Ci o zasięg roamingowy.

  • 6. Data: 2013-05-03 10:18:58
    Od: "donkey" <d...@b...org>

    > Mówisz, że w Borach Tucholskich żadna z sieci nie ma zasięgu?

    Mówię, że ta mapa to g.... zrobiona na zasadzie: wypełnij kolorem... i nie
    ma wolnych przestrzeni.
    Rozumiem, że Play poumieszczał nadajniki w lasach, szacun w takim razie,
    inni operatorzy głupio przyznają się do białych plam :/

  • 7. Data: 2013-05-03 10:20:56
    Od: "donkey" <d...@b...org>

    > Mówisz, że w Borach Tucholskich żadna z sieci nie ma zasięgu?

    Chyba z Plusa mają te dane, tam nawet można gadać na morzu 50km od
    brzegu...

  • 8. Data: 2013-05-03 10:23:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-03 10:18, donkey pisze:

    > wiadomości news:5183696d$0$1255$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mówię, że ta mapa to g.... zrobiona na zasadzie: wypełnij kolorem... i
    > nie ma wolnych przestrzeni.

    Toż pisałem, że są.

    > Rozumiem, że Play poumieszczał nadajniki w lasach, szacun w takim razie,
    > inni operatorzy głupio przyznają się do białych plam :/

    Widzę, że nie wiesz, że Play korzysta z roamingu W3, jeśli chcesz zatem
    znaleźć jakąś białą plamę na mapie Playa, musisz znaleźć miejsce, w
    którym nadajnika nie ma Play, Orange, Plus, Tmobile.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2013-05-03 11:19:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 03 May 2013 10:23:21 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Widzę, że nie wiesz, że Play korzysta z roamingu W3, jeśli chcesz zatem
    > znaleźć jakąś białą plamę na mapie Playa, musisz znaleźć miejsce, w
    > którym nadajnika nie ma Play, Orange, Plus, Tmobile.

    Wszystkich trzech juz korzysta ?

    Tak czy inaczej - najmlodsza siec, niby o najmniejszym zasiegu, ma go
    najwiekszy dzieki roamingowi.
    No ale Virginmobile to nie dotyczy.

    Z tym ze wg danych UKE to Play ma 4221 pozwolen na UMTS, Plus 4792,
    T-m 5451, a Orange 5432. Nie sa to duze roznice.

    Ale stacji GSM900 ma tylko 3300, gdy plus i era ponad 9000.
    Stacja UMTS zasiegu w pobliskim lesie nie zapewni, a jeden bts w
    Tucholi zasiegu w Borach tez nie :-)

    http://mapa.btsearch.pl/

    J.

  • 10. Data: 2013-05-03 11:21:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-03 11:19, J.F. pisze:
    > Wszystkich trzech juz korzysta ?

    Z Tmobila chyba dopiero lada moment zacznie.

    --
    Liwiusz