  • Data: 2011-08-26 23:02:16
    Temat: Re: mania ściągania Wrocław pierwsza estakad od Legnickiej
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 26 Aug 2011 19:06:41 +0200, divek napisał(a):
    > To samo zresztą dzieje się na otwartej A8. Wystarczy się
    > przejechać i podziwiać co wyprawiają "spece" na tych paru km :) Dostali
    > kawałek trójpasmowej autostrady i... czyste szaleństwo... 120-140km/h
    > środkowym i lewym pasem... jadą... obok siebie... prawy pas puściutki,
    > no ale wyścig trwa... :)
    Już miałem nawet wątek na p.r.w walnąć na ten temat....
    Prawy pusty i jedzie jakaś zawalidroga środkowym i przeważnie nawet się nie
    domyśli dlaczego ten z tyłu mruga.

    Swoją drogą mogli paski namalować tak, że na rozszerzeniu dochodzi lewy pas
    a nie prawy.

    --
    - bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    - dlaczego?