  • Data: 2011-03-24 06:57:21
    Temat: Re: mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
    Od: "Ktostam" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadekNet" napisał w wiadomości grup

    >I Ty sie tym chwalisz na publicznej grupie? Nie wstyd Ci? Aaa nie wstyd, bo
    >anonim.. no tak.

    Nie chwalę się, bo nie ma specjalnie czym, a raczej opisuję sytuację. Staram
    się nikogo nie obrażać ale nie widzę też powodu żeby zaraz się ujawniać.
    Pozwolisz że dla mniej dociekliwych pozostanę anonimowy (z tego co wiem mam
    takie prawo).
    Przyjąłeś błędnie zapewne + 20 w mieście, no cóż Twoje prawo. Najczęściej
    jest to jednak owo 60-65 (do niedawna dozwolone 60), dodaj do tego zawyżenie
    licznika (przy tej prędkości jakieś 3-5 kmh no i wychodzi morderca ze mnie.
    Ale ok. Zapewne masz rację, w zatłoczonych parkującymi autami uliczkach przy
    każdej szkole i przedszkolu włączam nitro i jest 120. Wiesz taka szkoła
    przetrwania dla naszych pociech. Jadąc w mieście 50 stajesz się
    automatycznie zawalidrogą. Smutne ale prawdziwe. Przepisy sobie a życie
    sobie. I tak jak pisałem w poprzednim poście, dopóki nie zmieni się
    taryfikator raczej się to nie zmieni. To 70 niech będzie kiedy się spieszę
    (np. do pracy na 7-mą, na umówioną konkretnie godzinę widząc że jadąc trochę
    szybciej nie będę musiał przekładać terminu u dentysty a jadąc powoli mogę
    się spóźnić np itd.)

    PZDR