  • Data: 2011-03-25 11:01:23
    Temat: Re: mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-25 10:41, radxcell pisze:

    > W Austrii jak byla droga z ograniczeniem do 80 to bylo bardzo trudno mi sie do
    > tych 80 zblizyc, bo balem sie ze wylece na zakretach.

    No, we Włoszech to się kiedyś zastanawiałem, czy przypadkiem nie będę
    musiał dojechać na wstecznym. Problem w tym, że Twój przykład (podobnie
    jak opisywany przeze mnie) nie ma związku z omawianym tematem. Ot
    ściemniłeś, by można było napisać na wszelki wypadek, że ograniczenie
    prędkości jest złe. Szkoda tylko, ze zapomniałeś o tym, że mowa była
    o drodze na terenie zabudowanym z naziemnymi przejściami dla pieszych.

    > U nas na takich stawiaja 30.

    Zdziwiłbyś się...