    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mam lepszy
    Date: Tue, 9 Aug 2011 20:48:22 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    chaiem przekazac ze po prosty wynikalo to z bardzo malego doswiadczenia.
    uczono mnie - tyle odstepu w metrach to predkosc w kilometrach.
    ale gdy tak probowalem robic to - co kiedys juz opisywalem w ktoryms watku -
    zawsze ktos wpakowywal mi sie przed maske i znowu heble, zwiekszenie
    dystansu i znowu kolejny przed maske
    i tak w kolo macieju...

    za dupne moim zdaniem nadal mamy szkolenia na kierowcow. wg mnie powinni
    ustalic wymog (ale jak egzekwowac) minimum 2h w jednym ciagu treningu za
    kierownica w szkole jazdy. tak to marnowane zawsze jest 15 minut na
    rozpoczecie i zakonczenie....reszta stanie w korkach i w efekcie w godzine
    pokonasz 10 skrzyzowan jak bedziesz mial fart.
    dobrym krokiem byla redukcja manewrowki ale nie wiem jak to sie
    skonczylo(czyli jak dziala, ja zdawalem pelna manewrowke ale to dekade temu
    ponad).

    ucza teraz jak zdac a nie jak jezdzic. wczesniej zreszta tez tak jezdzili.

    moja nauka na kursie na prawko to w 80% czasu bylo jezdzenie po trasach
    egzaminacyjnych w tą i w tamtą.
    a i tak zdalem za 4tym razem bo oblewalem plac (i na nic byla moja proba
    obrony ze przysluguje mi prawo poprawki podczas manewru). to bylo zanim
    przetrzepali wordy z lapowkarzy. mam nadzieje ze teraz sie zmienilo bo
    chetnie bym sobie zrobil kat a