  • Data: 2011-08-10 08:46:04
    Temat: Re: Mam sposob na wiszacych na dupie.
    Od: "topek " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    huri_khan <s...@s...pl> napisał(a):

    > Ale po co ?
    Dla mojego bezpieczenstwa.
    Robie tylko wtedy jak kretyn ewidentnie przesadzi.
    Jak sie trzyma blisko ale jeszcze w miare sensownie to staram sie po prostu
    jak najszybciej zjechac.

    Zdaje sobie sprawe, ze to subjektywne wszystko

    > Zapewne jak mnie wyprzedzi to zrobi to samo.
    A niech robi. Mi to nie przeszkadza. Umyje szyby ponownie.
    Roznica jest taka, ze ja mu na zderzaku nie wisze i nie stwarzam sytuacji
    potencjalnie niebezpiecznej zyciu.

    > Zjeżdżam spokojnie na prawy
    Ja tez. O czym pisalem.
    Nie mam problemu z jazda prawym.
    Wrecz irytuja mnie permanentni lewopasowicze. O czym nie raz nie dwa pisalem.
    Tak samo wkurza mnie cipa na lewym pasie jak menda wiszaca na zderzaku.

    > pas a "miszcz" niech dalej sobie jedzie lewym.
    Problem jest taki, ze miszcz nie jest sam na drodze.
    Jak sie chce zabic to prosze bardzo.
    Mnie prosze do tego nie mieszac.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy