  • Data: 2011-08-10 08:49:11
    Temat: Re: Mam sposob na wiszacych na dupie.
    Od: "topek " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

    > Wiesz... Miszcz Topek Wszechpozdrawiający nie będzie zjeżdżał na prawy
    > pas, jak ma do TIRa tylko 300 metrów.

    Wesoly romek nie dosc, ze w dupie byl, gowno widzial to (JAK ZWYKLE) sie madruje.
    Poza tym nie rozumie tego co czyta, albo zyje w innym wymiarze.

    Napisalem romus: "a wy spokojnie skonczycie wyprzedzac sznur tirow"

    A romus czyta: "nie będzie zjeżdżał na prawy pas, jak ma do TIRa tylko 300
    metrów."

    Przecietny pacjent w Tworkach lepiej rozumie tekst pisany

    topek -> jak zawsze...