  • Data: 2017-10-18 21:49:00
    Temat: Re: mały samochod spalanie jaki?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Oct 2017 22:57:04 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):
    > --https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/59090
    1.html

    > tez mialem ponad 7l w Zafirze 120KM (ASB) inaczej sie nie dalo choc wcale szybko
    nie jezdzilem np autostrada 140 km/h ale jak zona jezdzila stalo zawsze 6,7

    > ps w DE nie oplaca sie jezdzic szybko jak firma placi bo nadwyzke doplacasz z
    wlasnej kieszeni

    Ale co - jakies fahrgeld? A nie tak jak u nas z faktur?

    Mam troche znajomych Niemcow, ktorzy w sumie jezdza za swoje, bo maja
    placona stawke za km, i jakos przy piwie nie narzekaja ze powyzej 120
    auto za duzo pali, tylko tylko ze te przeklete Blitze blitzuja :-)
    Zreszta przy tym niemieckim ruchu czesto nie da duzo spalic :-(

    P.S. Dzisiejsza wycieczka - dojazd przez miasto ... no nie zwrocilem
    uwagi ile bylo. Na austostradzie ujrzalem 7.
    Po 50 km bylo juz 6.3. A po kolejny 50km krajowki 6.0.

    Ale wyjatkowo wolno bylo, jakies remonty, watachy tirow, potem
    traktory, ciezarowki jadace 60 ... moze jutro bedzie lepiej i spalanie
    wroci do normy :-)

    J.