  • Data: 2017-10-20 13:46:46
    Temat: Re: mały samochod spalanie jaki?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:9c12310e-2669-4d21-aeca-2ae8269069b5@go
    oglegroups.com...
    >--Ale co - jakies fahrgeld? A nie tak jak u nas z faktur?
    >a widziales kiedys Niemca ktory bierze fakture na Tankstelli ?

    Rzadko tam tankuje.
    Ale jesli nie widzialem ... byc moze im wystarczy paragon.

    Mysle, ze zasady rozliczen sa podobne - jest sluzbowe auto, to jest
    sluzbowa faktura i zwrot.
    A moze wystarczy sluzbowa karta kredytowa i nawet nie trzeba faktur,
    bo kazdy wydatek na stacji benzynowej ksiegowosc automatycznie
    rozliczy i nikt sie nie bedzie pytal na co wydano :-)

    >--moze jutro bedzie lepiej i spalanie wroci do normy :-)
    >ile jezdzisz miesiecznie ? moze zapierdalasz tylko wokol komina i
    >stad te 8l :-)

    Jakie 8, po miescie to i 11 potrafi :-)

    >u mnie w B7 wychodzi 4-5 tys miesiecznie co przy normalnej jezdzie
    >(140 autostrada, ograniczenia +10) daje wynik okolo 6l,
    >odpalajac tryb sportowy (pierwszy ze swiatel, na aútostradzie lewy i
    >ogien)

    Na autostradzie lewy ... co nie znaczy, ze trzeba jakos szczegolnie
    szybko - czasem 160 wystarczy.
    A czasem sie nawet 140 nie da :-)

    >mysle ze osiagne twoj wynik ale bedzie mnie to kosztowac 2l ON wiecej
    >czyli najmarniej 100 eur w miesiacu, jako ze nie jestem jakims menago
    >ktory ma napiety grafik nasuwa sie pytanie czy jest to tego warte i
    >moja odpowiedz brzmi nie

    Mnie jakos rzadko nachodzi refleksja ile drozej to kosztuje.
    A biorac pod uwage, ze rzadko mam mozliwosc pojechac tak szybko jak
    chce, to jakos niewiele drozej kosztuje.
    Wiadomo - po miescie spala wiecej.

    J.