  • Data: 2010-02-21 17:06:05
    Temat: Re: malpka z klasa
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    on Sun 21 of Feb 2010 14:59 nb wrote:

    > Wybrałbym TZ7.

    Pardon! Pomylilem TZ7 z FZ7, a to bardzo różne apraty.
    (tyle razy już myliłem, że nawet wywiesiłem karteczkę
    w zasięgu wzroku, pośród niewielu innych karteczek,
    Widać nie pomaga)

    Poniższe dotyczy FZ7. Może się przydać pytającemu
    o "pancerny kompakt z buforowanymi rawami", gdzie ktos
    zaproponował FZ8 niewiele różniący się od FZ7.

    --
    nb