  • Data: 2010-02-21 13:59:31
    Temat: Re: malpka z klasa
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    on Sat 20 of Feb 2010 08:30 meerkat wrote:

    > waham sie miedzy dwoma panasami - TZ7 i LX3 ... ktory byscie polecili dla
    > kogos kto nie ma i nie chce miec lustrzanki a lubi duzy zoom i
    > panoramiczne zdjecia ?

    Wybrałbym TZ7.

    A tak na marginesie, z parudziesięciu aparatów które
    ostatnio przewinęły się przez moje ręce, tego TZ7
    najlepiej wspominam. Po prostu harmonijne zgranie ergonomii
    z możliwościami ręcznych ustawień (właściwie nigdy nie
    używam ustawień auto). Niektórym nie leży joystick.
    Największa wada aparatu to szumy, a mniejsze to
    brak rawów i możliwości wyłączenia odszumiania.

    --
    nb