  • Data: 2011-02-06 22:21:08
    Temat: Re: malowanie elementów w ASO
    Od: "mirek1275" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł" <p...@u...to> napisał:

    > Czy da się pomalować elementy ( 2x drzwi i klape bagażnika)
    > w ASO tak, żeby po wykonanej pracy nie było słoneczek patrząc
    > pod słońce ( przy poprzednim samochodzie panowie z ASO niezbyt
    > się przyłozyli). Mam cały bok porysowany plus klapa i inne rzeczy.
    > Muszę to zrobić z OC sprawcy i nie wiem czy jechać do ASO
    > czy wybrać inny zakład lakierniczy - auto mam na gwarancji jeszcze.
    > Jak rozmawiać ew. z ASO - żeby to porządnie zrobili, a nie odwalili?

    Można tak pomalować elementy że żaden laik tego nie odróżni od oryginalnego
    lakieru ale nie w ASO...
    Skoro płaci OC to wybierz jakiś SPRAWDZONY renomowany warsztat zajmujący się
    głownie lakierowaniem samochodów.
    Polecany Pan Zenek czy Waldek w garażu nie ma nawet szansy dobrze wykonać
    powłokę lakierniczą.