  • Data: 2011-02-06 20:30:43
    Temat: Re: malowanie elementów w ASO
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał w wiadomości
    news:iikk62$ivf$1@inews.gazeta.pl...

    > jezeli mowisz o mikrorysach to powstaja po polerce i w kazdym warsztacie
    > tak zrobia.

    nie wiem czy masz na myśli hologramy - to one się pojawiają po polerce. Ale
    jak dobrze zrobisz to jest bez hologramów, więc tylko partackie warsztaty
    robią hologramy przy polerce. Lakiernicy zwykle po lakierowaniu polerują
    nowy lakier (ścinają błędy lakiernicze).

    Polerowałem swój samochod jako laik i wydaje mi się, że uniknąłem
    hologramów.

    Instrukcja ze zdjęciami:
    http://toyota.arbiter.pl/galeria/polerowanie.lakieru