  • 61. Data: 2009-09-11 17:21:09
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o porad
    Od: "Samum" <s...@v...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości:
    > Temat Twojego przypierdolenia był taki, że niby policja ma prawo postawić
    > zarzut. Ja twierdzę, że tylko i wyłącznie prokurator. I niestety mam
    > rację...

    Obawiam sie, ze jednak nie, w zdecydowanej wiekszosci dochodzen zarzuty
    stawiane sa przez organ prowadzacy postepowanie czyli policje. Przerazony
    wizja przepraszania zadzwonilem nawet do znajomego prokuratora i policjanta
    i upewnilem sie, ze od mojego przejscia na emeryture nic sie pod tym
    wzgledem nie zmienilo :-)

    --
    Samum
    krakuf

  • 62. Data: 2009-09-11 18:04:17
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o poradę
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Marcin pisze:

    > ktoś przerabiał coś takiego ? co z tego może wyniknąć ? jak rozegrać sprawę ?
    > na pewno nie miałem zamiaru nic uszkodzić...

    Spróbuj napisać do Faktu lub superexpressu. Twoja culpa za urwane
    lusterko. Jeśli PIZDA rzeczywiście jest ustawiona wśród kolesi, to może
    szmatławce typu FAKT nagłośnią to i takie kumoterstwo skończy się.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 63. Data: 2009-09-12 10:55:29
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Samum" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wizja przepraszania zadzwonilem nawet do znajomego prokuratora i
    > policjanta i upewnilem sie, ze od mojego przejscia na emeryture nic sie

    Hmm, to widać Twoi znajomi nie znają się na prawie:-)

    --
    Grzybol

  • 64. Data: 2009-09-12 12:42:13
    Od: "Samum" <s...@v...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości:

    > Hmm, to widać Twoi znajomi nie znają się na prawie:-)

    Mozliwe, jednak bardzo malo prawdopodobne :-)
    BTW Twoja wiedza prawnicza jest poparta jakas praktyka, czy tylko google i
    wikipedia? ;-)

  • 65. Data: 2009-09-12 13:05:39
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Mozliwe, jednak bardzo malo prawdopodobne :-)
    > BTW Twoja wiedza prawnicza jest poparta jakas praktyka, czy tylko google
    > i wikipedia? ;-)

    Psem nie jestem i nie byłem tak jak Ty. Dużo w życiu się uczyłem. Na
    porządnych uczelniach, nie w Szczytnie...

    --
    Grzybol

  • 66. Data: 2009-09-12 13:47:34
    Od: siinski <j...@g...com>

    Może drogi Grzybolu uczyłeś się na porządnych uczelniach,ale do diabła
    skąd u Ciebie tyle jadu i nienawiści do wszystkiego co reprezentuje
    zdanie odmienne od Twojego.Czy naprawdę dyskusja w Twoim wykonaniu
    musi zawsze opierać się na schemacie "argument i dojebanie
    adwersarzowi'"Fakt że wypowiadasz się na forum ogólnodostępnym tym
    bardziej powinien Cię skłonić do bardziej powściągliwych "wycieczek"
    pod adresem Twoich rozmówców abyś po jakimś czasie kiedy kurz pól
    bitewnych opadnie nie musiał się wstydzić tego co wypisujesz.U mnie w
    domu funkcjonowało powiedzenie że jeżeli nie wiesz jak masz się
    zachować to zachowuj się przyzwoicie czego i Tobie życzę.
    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2009-09-12 14:06:25
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "siinski" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > domu funkcjonowało powiedzenie że jeżeli nie wiesz jak masz się
    > zachować to zachowuj się przyzwoicie czego i Tobie życzę.

    Gdzie ten jad? U nmie? Ja łagodny jak baranek jestem. Popatrz może jak ktoś
    inny typu Samum czy inni wyrażają odmienne zdanie od mojego. Zawsze zaczyna
    się tak samo: ja coś napiszę i zaraz mam kilku najmundrzejszych na świecie
    gości, którzy natychmiast mi dopierdalają. Ty również. Poczytaj zawsze od
    początku. Potem formułuj swoją opinię. Kochany kolego...

    --
    Grzybol

  • 68. Data: 2009-09-12 20:19:16
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
> [...]
    > gości, którzy natychmiast mi dopierdalają. Ty również. Poczytaj zawsze od

    YEAH! nie daj się! mój Ty bohaterze

    > Kochany kolego...

    no tu, to już przegiąłeś

    --
    - gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 69. Data: 2009-09-13 15:03:24
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Grzybol pisze:
    [...]
    > - gildor
    > czarny grzechotnik w litrze k5

    YEAH! ;) Gratz. To jednak nie powod by grzebac ludziom w smietnikach.

    weFAQ&v=qvj

  • 70. Data: 2009-09-13 15:42:11
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > - gildor
    > czarny grzechotnik w litrze k5

    Gratulacje, mimo wszystko myslalem, ze jednak bedzie mlodsza 9 :)

    pozdr

    --
    Bartek
    niebieska9'99