  • 51. Data: 2009-09-11 11:33:19
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o porad
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    news:h8dblh$fus$1@mx1.internetia.pl...

    > Odezwal sie weteran :)
    No w sumie fakt :|
    to ja juz sie nie odzywam.

    pozdr

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 52. Data: 2009-09-11 11:44:01
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote in message

    > Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w
    > wiadomości news:h8dblh$fus$1@mx1.internetia.pl...

    > No w sumie fakt :|
    > to ja juz sie nie odzywam.

    Eee, cykor ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 53. Data: 2009-09-11 11:55:01
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Odezwal sie weteran :)

    no ale kupuje motocykle nie młodsze niż dekada. weterany.

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...

  • 54. Data: 2009-09-11 12:09:11
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > no ale kupuje motocykle nie młodsze niż dekada. weterany.
    Ejno, jakie weterany, jakie weterany!!??
    Duchem mlode, kurka wodna.

    Ale w sumie tez fakt :|
    Ech to ja juz sobie ide.

    pozdr

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 55. Data: 2009-09-11 15:13:41
    Od: "Samum" <s...@v...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał:
    > Co do postawienia zarzutu, to może to zrobić prokurator nie pies.

    Poczytaj wszechnico wiedzy wszelakiej art.308 kpk, bo jak zwykle wypowiadasz
    sie w tematach o ktorych nie masz pojecia.

    --
    Samum
    krakuf

  • 56. Data: 2009-09-11 15:25:42
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o poradę CD
    Od: "Samum" <s...@v...pl>

    Użytkownik "Marcin" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ruszaniu. No ale formalnie to jestem hehe "podejrzany".
    > No i baba ma jakiegoś świadka co jechał za nią
    > I pytanie do tych co się znają:
    > Co teraz ?Jak sie kontaktować z babą żeby spróbować iść na ugodę ? Facet z
    > którym dziś romawiałem to czarna dziura. Nic nie wie i nic nie może bo go
    > tu
    > tylko przysłali a sprawę będzie prowadził ktoś inny. W przyszłym tygodniu
    > mam
    > się kontaktować z kimś kto to będzie prowadził.
    > Ale na czym to prowadzenie polega i czy sprawa wyląduje w sądzie ??

    Pamietaj, ze przestepstwo z art.288 kk mozna popelnic tylko z winy umyslnej,
    wiec w Twoim przypadku (o ile jestes tu calkowicie szczery ;-)) moze
    wchodzic w gre nieumyslne spowodowanie szkody w mieniu lub kolizja drogowa.
    Zamiar umyslnego uszkodzenia lusterka musza Ci udowodnic, nie jest to takie
    proste. Jesli nie udowodnia to albo zrobia z tego kolizje, albo umorza
    postepowanie z powodu braku cech przestepstwa. Jesli kolizja to mandat i
    odszkodowanie z Twojego OC, jesli umorzenie z BCP to babsko może dochodzic
    swoich praw na drodze prywtano - skargowej (sad cywilny) ale wtedy policja
    jej juz nie bedzie pomagac.

    --

    PS. trzymam kciuki

  • 57. Data: 2009-09-11 15:27:27
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Samum" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Poczytaj wszechnico wiedzy wszelakiej art.308 kpk, bo jak zwykle
    > wypowiadasz sie w tematach o ktorych nie masz pojecia.

    Przeczytałem wszechnico niewiedzy i przypierdalania się wszelkiego.
    Wypowaidam się wtedy kiedy mam pojęcie. W przeciwieństwie do Ciebie jak
    widzę. Poczytaj i obroń swoją teorię a jak nie to przeproś:
    '
    art. 308
    § 1. W granicach koniecznych dla zabezpieczenia śladów i dowodów
    przestępstwa przed ich utratą, zniekształceniem lub zniszczeniem, prokurator
    albo Policja może w każdej sprawie, w wypadkach niecierpiących zwłoki,
    jeszcze przed wydaniem postanowienia o wszczęciu śledztwa lub dochodzenia,
    przeprowadzić w niezbędnym zakresie czynności procesowe, a zwłaszcza dokonać
    oględzin, w razie potrzeby z udziałem biegłego, przeszukania lub czynności
    wymienionych w art. 74 § 2 pkt 1 w stosunku do osoby podejrzanej, a także
    przedsięwziąć wobec niej inne niezbędne czynności, nie wyłączając pobrania
    krwi, włosów i wydzielin organizmu. Po dokonaniu tych czynności, w sprawach,
    w których prowadzenie śledztwa przez prokuratora jest obowiązkowe,
    prowadzący postępowanie przekazuje sprawę niezwłocznie prokuratorowi.

    § 2. W wypadkach niecierpiących zwłoki, w szczególności wtedy, gdy mogłoby
    to spowodować zatarcie śladów lub dowodów przestępstwa, można w toku
    czynności wymienionych w § 1 przesłuchać osobę podejrzaną o popełnienie
    przestępstwa w charakterze podejrzanego przed wydaniem postanowienia o
    przedstawieniu zarzutów, jeżeli zachodzą warunki do sporządzenia takiego
    postanowienia. Przesłuchanie rozpoczyna się od informacji o treści zarzutu.

    § 3. W wypadku przewidzianym w § 2, w sprawach, w których prowadzenie
    śledztwa jest obowiązkowe, najpóźniej w ciągu 5 dni od dnia przesłuchania
    wydaje się postanowienie o przedstawieniu zarzutów albo, w razie braku
    warunków do jego sporządzenia, umarza się postępowanie w stosunku do osoby
    przesłuchanej.

    § 4. W sprawach, w których obowiązkowe jest prowadzenie śledztwa przez
    prokuratora, postanowienie przewidziane w § 3 wydaje prokurator.

    § 5. Czynności, o których mowa w § 1 i 2, mogą być dokonywane tylko w ciągu
    5 dni od dnia pierwszej czynności.

    § 6. W wypadkach określonych w § 1 i 2 czas trwania śledztwa lub dochodzenia
    liczy się od dnia pierwszej czynności.'

    --
    Grzybol

  • 58. Data: 2009-09-11 15:31:22
    Od: "Samum" <s...@v...pl>

    Użytkownik "Samum" <s...@v...pl> napisał w wiadomości:

    > swoich praw na drodze prywtano - skargowej

    droge cywilno-prawna oczywiscie mialem na mysli, prosze wybaczyc emerytowi
    ;-)

  • 59. Data: 2009-09-11 15:50:32
    Od: "Samum" <s...@v...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości:

    > Przeczytałem wszechnico niewiedzy i przypierdalania się wszelkiego.

    umiesz ? ;-)

    > Wypowaidam się wtedy kiedy mam pojęcie.

    o tym nie masz pojecia

    > W przeciwieństwie do Ciebie jak widzę.

    tez odnioslem wrazenie, ze sie bardzo roznimy ;-)

    > Poczytaj i obroń swoją teorię a jak nie to przeproś:

    ja to znam na pamiec, to ty poczytaj ignorancie ;-)

    Art. 71. § 1. Za podejrzanego uważa się osobę, co do której wydano
    postanowienie o przedstawieniu zarzutów albo której bez wydania takiego
    postanowienia postawiono zarzut w związku z przystąpieniem do przesłuchania
    w charakterze podejrzanego.
    Art. 325a. (240) §1. Dochodzenie prowadzi Policja lub organy, o których mowa
    w art. 312, chyba że prowadzi je prokurator.
    § 2. Przepisy dotyczące śledztwa stosuje się odpowiednio do dochodzenia,
    jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
    Art. 325b. § 1. Dochodzenie prowadzi się w sprawach o przestępstwa należące
    do właściwości sądu rejonowego:
    1) (241) zagrożone karą nieprzekraczającą 5 lat pozbawienia wolności, z
    tym że w wypadku przestępstw przeciwko mieniu tylko wówczas, gdy wartość
    przedmiotu przestępstwa albo szkoda wyrządzona lub grożąca nie przekracza
    100.000 zł,

  • 60. Data: 2009-09-11 15:54:05
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > przedmiotu przestępstwa albo szkoda wyrządzona lub grożąca nie przekracza

    Temat Twojego przypierdolenia był taki, że niby policja ma prawo postawić
    zarzut. Ja twierdzę, że tylko i wyłącznie prokurator. I niestety mam
    rację...

    --
    Grzybol