  • 41. Data: 2009-09-10 19:17:58
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o poradę CD
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin pisze:

    > i nie ma tu już znaczenia to co ja zeznałem, czyli że uderzyłem przy ruszaniu ?

    a nie wiem, ja tylko niose pomoc :) nie jestem prawnikiem

    --
    - gildor
    9'99

  • 42. Data: 2009-09-10 19:21:23
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KLOSZ pisze:

    > Zawsze mozna zadac swiadkowi na rozprawie (jesli dojdzie do rozprawy)
    > jakies pytanie o szczegoly (kolor motocykla, kolor kasku cokolwiek o
    > czym babsztyl zapomnial "swiadkowi" powiedziec) i wtedy sie moze okazac,
    > ze swiadek to lipa i albo go tam wcale nie bylo, albo slepy jest albo
    > nic nie widzial bo nie.

    jak zeznania beda rozbieżne, to zanim dojdzie do sprawy bedzie
    konfrontacja w prokuraturze, ze swiadkiem tez. mozna sie domagac. ja
    mialem. ale moj debil byl trepem, wiec sprawa byla w prokuraturze wojskowej.

    --
    - gildor
    9'99

  • 43. Data: 2009-09-10 19:36:44
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o porad
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    saj pisze:

    > Mnie natomiast intryguje inna kwestia: jeden ch. mnie ostatnio
    > zajechal droge. Zatrzymalem sie po czystu metrach, zapukalem w szybke
    > w celu wyjasnienia. Olewka totalna, wiec cyknalem komorkiem fotke
    > goscia, samochodu i blachy. Po dojechaniu do domu, po jakichs 20
    > minutach zadzwonilem na 112 i opisalem ze szczegolami cala sprawe.
    > Miala miejsce dokladnie naprzeciwko belwederu, wiec monitoring tam na
    > 100% jest. Ciekaw jestem, czy ktos przerabial taka sprawe?
    Przerabiał,głupawy znajomek bawił się w utrudnianie wyprzedzania,ktoś
    zadzwonił,dostał mandat i mu przeszły głupie zabawy

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 44. Data: 2009-09-10 19:40:28
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Marcin pisze:
    > Byłem na policji, postawiono mi zarzut uszkodzenia mienia na 700 zł.
    > Nie przyznałem się i złożyłem wyjaśnienie, że w lusterko uderzyłem przy
    > ruszaniu. No ale formalnie to jestem hehe "podejrzany".

    Jak jej w końcu przywaliłeś w to lusterko,łomem?:-)Ciekawe czy ma szkodę
    udokumentowaną,czy po prostu nie wymyśla że lusterko odpadło?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 45. Data: 2009-09-10 21:54:21
    Od: "maverik" <a...@a...nazwa.pl>

    > Ty już pewnie zapomniałeś jak to się robi:-)

    pogadamy jak imię Twojej dziewczyny nie będzie się kończyć na jpg

  • 46. Data: 2009-09-10 21:57:38
    Od: "maverik" <a...@a...nazwa.pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > :-) Codziennie.

    zrób z tego fakultet, tylko spytaj redtube o prawa autorskie

  • 47. Data: 2009-09-11 06:51:08
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "maverik" <a...@a...nazwa.pl> napisał w wiadomości
    > pogadamy jak imię Twojej dziewczyny nie będzie się kończyć na jpg

    Rozumiem. Jesteś pedałem, malujesz ogniste laski na moturach, jesteś
    dyletantem i masz małego ptaka:-) Cały maverik. Poza tym się jąkasz jak
    pizda - widziałem w turbo, żenada. A wyglądasz jakby stary Cie robił za 10
    siódma na parapecie...

    --
    Grzybol

  • 48. Data: 2009-09-11 07:51:44
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o poradę
    Od: MichalKu <m...@o...pl>

    On 9 Wrz, 20:51, "Marcin" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > dziś miałem małe spięcie na drodze
    (...) ciach

    Czesław.

    Panowie (i Panie?), czegos tu kurna nie kumam.
    Marcin rozpier&^olil kobiecinie w samochodzie lusterko. Sam sie do
    tego przyznal.
    Prosi o porade. Nastepnie dopisuje, ze juz sprawa sie zajela glinownia
    i jest 700 PLN do zaplacenia.
    Kobiecina ma swiadka zdarzenia.
    Malo tego. Na pewno ma swoja wersje i wersja ta nie zawiera info o
    wyprzedzaniu 'na zyletke' i gwaltownym hamowaniu.
    Mysle, ze ona nawet nie ma swiadomosci tego, ze jej jazda mogla zostac
    tak odebrana. Przeciez jezdzi tak zawsze i skutery/motocykle/rowery
    mija zawsze tak samo. Ma bidulka swiadomosc tego natomiast, ze zostala
    zaatakowana na drodze przez bandyte na motocyklu.

    Moje pytanie brzmi czy rady dawane tutaj przez niektorych:
    - znajdz swiadka niech potwierdzi, ze to ona sobie ujebala lusterko
    - klam, ze to ona jest bandyta a nie Ty
    - nie daj sie, idz w zaparte
    - do sadu z nia, ona jest winna
    - i inne z tego cyklu,

    tylko ja traktuje jako idotyczne i debilne, czy moze ktos tutaj
    jeszcze mysli podobnie jak ja? :)
    Czy ktos kto pisze, ze Marcin za 700PLN, z jego ewidentna wina (o
    odczuciach i powodach takiego zachowania nie piszemy) ma klamac, isc w
    zaparte i generalnie zachowac sie jak ostatni dres, tylko wg mojego
    mniemania jest idiota, czy moze ktos inny choc przez chwile pomyslal
    podobnie jak ja?

    Bo albo caly watek jest w kategoriach 'usmiech numeru', albo trzeba
    zaczac czytac forum onetu, bo tam przynajmniej czlowiek z gory sie
    nastawia na polskie piekielko i dzieci neostrady i scigacza.

    pozdry

  • 49. Data: 2009-09-11 10:20:30
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "MichalKu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
    {ciach}
    Tylko Ty.
    Ale nie przejmuj sie pojezdzisz troche to zrozumiesz o czym mowa.

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 50. Data: 2009-09-11 11:17:57
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    BartekZX9R napisał(a):
    > Ale nie przejmuj sie pojezdzisz troche to zrozumiesz o czym mowa.

    Odezwal sie weteran :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki