  • 31. Data: 2009-09-10 15:19:00
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o poradę CD
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > Nie przyznałem się i złożyłem wyjaśnienie, że w lusterko uderzyłem przy
    > ruszaniu. No ale formalnie to jestem hehe "podejrzany".
    > No i baba ma jakiegoś świadka co jechał za nią
    > I pytanie do tych co się znają:
    > Co teraz ?Jak sie kontaktować z babą żeby spróbować iść na ugodę ? Facet z
    > którym dziś romawiałem to czarna dziura. Nic nie wie i nic nie może bo go tu
    > tylko przysłali a sprawę będzie prowadził ktoś inny. W przyszłym tygodniu mam
    > się kontaktować z kimś kto to będzie prowadził.
    > Ale na czym to prowadzenie polega i czy sprawa wyląduje w sądzie ??

    Powiedz ze tez masz swiadka ze Cie baba chciala DWUKROTNIE z
    premedytacja zepchnac do rowu.

    Masz pecha ze jakies stare wredne kurwiszcze w puszce Ci sie trafilo...
    Ale jak rozsadnie pomyslisz, to udupisz babe ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 32. Data: 2009-09-10 15:47:43
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o porad
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > sprawę ? na pewno nie miałem zamiaru nic uszkodzić...

    Sprawa raczej wygląda źle. Wygląda, że cipa ma mocne ukłądy. Psy zareagowały
    błyskawicznie. Co do postawienia zarzutu, to może to zrobić prokurator nie
    pies. A to za szybko nawet jak na żonę proroka. Więc zarzutu raczej jeszcze
    nie masz. Jak dla mnie nie obejdzie się bez adwokata. Wynajmij sobie byle
    jakiego, niedrogiego na sztukę. Za taką sprawę w Lublinie biorą już od 400
    zł + VAT. Bez papugi przegrasz i wjebią Cię w niezłą kabałę. Jak dostaniesz
    zarzut i skażą Cie na grzywnę chociażby 100 zł, będziesz miał w papierach
    przez 5 lat "karany", jak dostaniesz pierdel w zawiasach to 10 lat papiery
    zasrane. Nie opłąci się. W tym czasie masz przejebane - jak pełnisz
    kierownicze stanowisko w pracy to Cię wyjebią, w każdym kwicie będziesz
    musiał pisać "karany". Byle adwokat poradzi sobie z taką sprawą. Sam nie
    dasz rady. Wiem co mówię:-) Trzymaj się.

    --
    Grzybol

  • 33. Data: 2009-09-10 15:49:19
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marcin" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > skażą

    To oczywiście z pośpiechu:-)

    --
    Grzybol

  • 34. Data: 2009-09-10 16:15:05
    Od: saj <z...@g...com>

    On 10 Wrz, 17:47, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > kierownicze stanowisko w pracy to Cię wyjebią, w każdym kwicie będziesz
    > musiał pisać "karany". Byle adwokat poradzi sobie z taką sprawą. Sam nie
    > dasz rady. Wiem co mówię:-) Trzymaj się.

    tu sie zgodze z Muchomorkiem: bierz adwokata. Sam sobie nie poradzisz.
    Przed sadem/policja sobie mozesz nie poradzic, nawet jak jestes
    niewinny.

    Mnie natomiast intryguje inna kwestia: jeden ch. mnie ostatnio
    zajechal droge. Zatrzymalem sie po czystu metrach, zapukalem w szybke
    w celu wyjasnienia. Olewka totalna, wiec cyknalem komorkiem fotke
    goscia, samochodu i blachy. Po dojechaniu do domu, po jakichs 20
    minutach zadzwonilem na 112 i opisalem ze szczegolami cala sprawe.
    Miala miejsce dokladnie naprzeciwko belwederu, wiec monitoring tam na
    100% jest. Ciekaw jestem, czy ktos przerabial taka sprawe?

    pzdr
    saj

  • 35. Data: 2009-09-10 16:38:37
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "saj" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    > Miala miejsce dokladnie naprzeciwko belwederu, wiec monitoring tam na
    > 100% jest. Ciekaw jestem, czy ktos przerabial taka sprawe?

    Przerabiał podobną. Mój koleżka jechał maluchem, wyprzedzał go facet jakimś
    krążownikiem, zajeżdżał drogę hamował przed nim, bo z jakiejś przyczyny się
    wkurwił. Kolega podjechał osobiście na posterunek psowy i zgłosił fakt.
    Żadnych zdjęć, żadnych świadków. Sąd grodzki dojebał krążownikowi 1000 zł
    grzywny.

    --
    Grzybol

  • 36. Data: 2009-09-10 18:34:38
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

> [...]

    >Jak dostaniesz zarzut i skażą Cie na grzywnę chociażby 100 zł, będziesz
    >miał w papierach przez 5 lat "karany", jak dostaniesz pierdel w zawiasach

    pierdolisz

    p.s.ustawiłem sobie datę

  • 37. Data: 2009-09-10 18:42:24
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 100 zł, będziesz miał w papierach przez 5 lat "karany", jak dostaniesz
    > pierdel w zawiasach to 10 lat papiery zasrane.

    :-) Codziennie.

    --
    Grzybol

  • 38. Data: 2009-09-10 18:57:41
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 6 Wrz, 14:52, "maverik" <b...@o...pl> wrote:

    > pierdolisz

    maverik - racja
    Grzybol - grzywna - 5 lat, zawiasy - 3 lata nasrane w papierach - jak
    jedno i drugie to od wyzszego wyroku czyli 3 lata; i wcale nie
    zamierzam sie chwalic skad wiem:/

    swoja droga namiary na kurwiszona bedziesz, Marcin, mial...

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 39. Data: 2009-09-10 18:59:06
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > 100 zł, będziesz miał w papierach przez 5 lat "karany", jak dostaniesz
    > pierdel w zawiasach to 10 lat papiery zasrane.

    Zgodnie z art. 107 § 4 k.k. w razie skazania na grzywnę albo karę
    ograniczenia wolności, zatarcie skazania następuje z mocy prawa z upływem 5
    lat od wykonania lub darowania kary albo od przedawnienia jej wykonania.
    ...W wypadku wymierzenia kary pozbawienia wolności zatarcie skazania
    następuje z upływem 10 lat, kary grzywny i kary ograniczenia wolności z
    upływem 5 lat od daty odbycia kary, jej darowania lub przedawnienia
    wykonalności.

    --
    Grzybol

  • 40. Data: 2009-09-10 19:00:23
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > pierdolisz
    Ty już pewnie zapomniałeś jak to się robi:-)

    --
    Grzybol