  • 11. Data: 2011-10-01 22:51:52
    Temat: Re: małe auto do miasta - warto?
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 1 Paź, 22:39, megrims <m...@i...pl> wrote:
    > W dniu 2011-10-01 21:17, czupakabra pisze:

    > BTW: Jak bym mojej onie powiedzia , e ma si przesi
    > z E60 535d do Nissana Micry, to by mnie pogoni a.

    Dlatego dotychczas na pytanie "kochanie, a co mi kupisz zamiast
    forda ?" - pokazywałem w stronę fiata 500.
    Jednak nie zamierzam płacić za wydatki fiata na PR i reklamę.

    pzdr
    Sebastian

  • 12. Data: 2011-10-01 23:10:52
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    > Mondek "jak złoto" powiedział mechanik na przeglądzie proponując
    > odkupienie. Jeżeli zdecyduję się na miejskiego malucha - celuję w coś
    > 2-3letniego.

    Jeżeli Mondek jest ok to nie zmieniałbym na Waszym miejscu. Wiesz co
    masz, a to naprawdę wiele. Rynek używek w kraju jest poniżej krytyki.
    Szukaliśmy ostatnio samochodu dla kumpla. Ciągłe jeżdżenie, oglądanie,
    strata naszego czasu i kasy.
    Cudów nie ma, nikt nie sprzeda Ci samochodu 2/3 letniego tracąc na nim
    wiele. Przygotowany musisz być na górną granicę cen np. alledrogo ;-).
    Co i tak nie gwarantuje sukcesu w przyszłym użytkowaniu.
    Patrząc pod względem ekonomicznym dla mnie Wasza zmiana to bezsens.
    Wymieniasz dobry samochód na jakiegoś kurdupla o niskim komforcie, o
    bliżej nieokreślonym stanie technicznym i będziesz musiał za niego sporo
    kasy zapłacić.
    Osobiście zajeździłbym Mondka i dopiero szukał następcy.

  • 13. Data: 2011-10-02 09:04:48
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Nie wiem co to za oszczędność kupić nowe auto specjalnie na miasto :)
    Miałem podobny dylemat, więc stanęło na tym, że na miasto jest auto,
    które było warte 600zł i po drobnych naprawach jeździ. Nie żal jak ktos
    stuknie, puknie, swoje zadanie spełnia - jeździ :) Małe coupe, jeszcze z
    gazem, a nawet już oldtimer - rocznik 81' :) Oczywiście żona na pewno
    nie będzie takim jeździć, ale wtedy nie widzę oszczędności w kupowaniu
    nowego auta tylko na miasto, troche to takie.. hm... :)

  • 14. Data: 2011-10-03 00:52:32
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** czupakabra pisze tak:

    > Mondek "jak złoto" powiedział mechanik na przeglądzie proponując
    > odkupienie. Jeżeli zdecyduję się na miejskiego malucha - celuję w coś
    > 2-3letniego.

    To bym nie wymieniał zła znanego na zło nieznane.

    Najwiekszy plus malucha to lekkość. Dlatego min trzymam golfa. Wyjąłem
    jescze fotel i tylną kanapę, koło zapasowe, półkę i mam kombi ;) do
    wożenia drabinki i wiertarek po budowach.

    Rzadko kto fiknie pod swiatłami ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 15. Data: 2011-10-03 05:52:37
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-10-03 00:52, PiteR pisze:

    > Rzadko kto fiknie pod swiatłami ;)

    Może dla tego, że rzadko kto wie, że się z tobą ściga? ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 16. Data: 2011-10-03 09:01:42
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On Oct 1, 9:17 pm, czupakabra <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > kalkulator wcale nie upewnia w decyzji - różnica w spalaniu to ok 800
    > - 1 000 pln rocznie - niewiele jak brać pod uwagę np konieczność
    > machania biegami w manualu i ogólny spadek komfortu - o ograniczeniu
    > wyjazdów "za miasto" nie wspomnę. Oczywiście dochodzą inne koszty -
    > oszczędność będzie na wymianach płynów czy części zamiennych - ale i
    > tak różnica kosztów - szacuje na ok. 1 500 - 2 000 pln rocznie - nie
    > pokazuje jednoznacznie uzasadniających oszczędności.
    >
    > Pewnie nie tylko ja zadawałam sobie to pytanie - do jakich wniosków

    Ja kupiłem żonie do miasta Opel Corsa C, Easytronic (pseudoautomat,
    ale najważniejsze że nie ma sprzęgła), rocznik 2003. Jest bardzo
    zadowolona.

  • 17. Data: 2011-10-03 20:39:33
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** LEPEK pisze tak:

    > Może dla tego, że rzadko kto wie, że się z tobą ściga? ;)

    nie, są łby, nawet takie co prawym pasem objeżdzaja.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 18. Data: 2011-10-03 22:33:55
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-10-01 21:17, czupakabra pisze:
    /.../

    > Pewnie nie tylko ja zadawałam sobie to pytanie - do jakich wniosków
    > doszliście - warto?
    >
    > pozdrawiam
    > Sebastian

    że żyje się tylko raz i jak Cię specjalnie rata w frankach za dom nie
    uwiera to zostań przy mundku.
    Żona jeździ sobie wygodnie a ty ją chcesz na siłę wsadzić w jakąś
    popierdawkę, nie pisząc o tym że szanse na wyjście cało z byle wypadku
    ma większe w mondeo (no chyba że też chcesz ją wymienić a przy tym jest
    dobrze ubezpieczona :))
    pozdrawiam
    marcin jan