  • Data: 2011-04-11 06:55:23
    Temat: Re: make vs. gmake
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Kwi, 23:24, "Stachu 'Dozzie' K."
    <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> wrote:

    > Niestety może się nie udać. O instrukcjach warunkowych nie ma ani słówka
    > w specyfikacji SUS:http://pubs.opengroup.org/onlinepubs/009695399/u
    tilities/make.html

    Tego się obawiałem.

    > Moim zdaniem stick to the GNU make. Pod FreeBSD o niego łatwo, pod
    > Linuksem jest domyślny.

    Żeby było śmieszniej, ta konstrukcja warunkowa wcale nie jest mi
    potrzebna do odróżniania Linuksa od FreeBSD, bo akurat dane opcje są
    dla tych systemów takie same.
    Konstrukcja jest potrzebna, żeby wyróżnić Darwina, któremu ogólnie
    bliżej do FreeBSD, ale z jakiegoś powodu używa gmake (jak Linux) a
    opcjami niczego nie przypomina...
    I weź tu pisz wiersze.

    W każdym razie dziękuję za radę, trzeba będzie pozostać przy gmake.

    --
    Maciej Sobczak * http://www.msobczak.com * http://www.inspirel.com