  • Data: 2009-03-24 16:44:26
    Temat: Re: [macro] A jednak Tamron :)
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin wrote:

    > Pancolar jest bardzo popularny wśród użytkowników Canona - pewnie nie
    > będzie problemów jakie opisujesz.

    Rozumiem, ze dajesz gwarancje i gwarantujesz zwrot kasy?

    Przeczytaj chlopie jeszcze raz to co opisywalem niczym
    zaczniesz polecac sprzet nie maja pojecia o czym piszesz!

    Problem wystepuje przy polaczeniu konkretnego obiektywu
    z konkretnym body. To, ze "jest bardzo popularny wśród
    użytkowników Canona" nie ma zadnej wartosci dla
    uzytkownikow innych aparatow.