  • Data: 2010-12-09 20:59:19
    Temat: Re: ma?y nowy j?zyk
    Od: Marcin Gąska <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A. L. wrote:

    > [...
    >>

    > Przepraszam, nei doczytalem. Co powyzsze zdanei oznacza i co naprawde
    > potzrebujesz?...

    Pisze agenta. Mysle, ze to dobrze oddaje ideę. Chodzi o to by pewien program
    niejako zyl w innym systemie, mogl sie przemieszczac i wykonywac z
    uspieniem. Powiedzmy uzytkownik deklaruje , ze moze mi udostepnic 10000
    cykli do wykonania dziennie. Wtedy musze miec mozliwosc uruchomienia np.
    jednego programu w calosci innego tylko kilka instrukcji, a reszte za jakis
    czas. Oczywiscie musze to moc zapisac na dysk jak by sam program przestal
    dzialać.

    Sam program powinien miec mozliwosc definiowania funkcji. Powinien miec
    jakies liczby. Miec instrukcje warunkowe czy petli (skoku).