-
21. Data: 2013-11-13 14:40:44
Temat: Re: mBank sam usuwa groźnego konia trojańskiego z telefonów klientów
Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
W dniu 2013-11-12 20:00, Budzik pisze:
> Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>
>> Z resztą
>
> Poprawiło sie z przynajmniej i bynajmniej to mamy jakąś nową maniere?
> Notorycznie zawaząm ostatnio w necie...
>
Niestety. Masz rację. Mój błąd.
Nie z nieuctwa, a właśnie z upowszechnienia w necie. Dawniej, gdy
czytało się głównie książki, a rzadziej gazety, to nabierało się
prawidłowych nawyków, bo to, co zostało wydrukowane pochodziło od kogoś
z kwalifikacjami, a i przez redaktora i korektora przechodziło przed
wydrukowaniem.
Dobrze, że wytykasz i robisz za odgromnik ;)
--
Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.
-
22. Data: 2013-11-13 16:02:09
Temat: Re: mBank sam usuwa groźnego konia trojańskiego z telefonów klientów
Od: Marcin N <m...@o...pl>
W dniu 2013-11-12 19:41, Mr. Misio pisze:
> Użytkownik sqlwiel napisał:
>
>> A trzymanie haseł papierowych wyłącznie w domu, to tak, jakby używać
>> haseł SMS-owych i jeździć po Polsce bez telefonu :)
>
> Telefon sluzy do komunikacji. I przydaje sie w podrozy.
>
> Mnie natomiast jeszcze nie przydaly sie hasla w podrozy.
>
> Ale ja moze dziwny jestem, i potrafie sie z ludzmi dogadac, ze przelew
> puszcze za 2 dni a nie za 3 minuty.
>
> Troche asrtywnosci zawsze pomaga.
>
> A w cywilizowanych firmach to czesto wystarczy zadzwonic i przedluza
> termin platnosci o kilka dni bez wylaczania uslug.
Ty chyba reklamy nie oglądałeś! Facet przecież udał przed żoną, że ma
klapę bagażnika otwartą, żeby zapłacić za prąd, bo mu się lodówka
rozmrozi!! Tak masz robić, a nie przesuwać termin płatności!
--
MN
-
23. Data: 2013-11-13 21:00:26
Temat: Re: mBank sam usuwa groźnego konia trojańskiego z telefonów klientów
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
> Dobrze, że wytykasz i robisz za odgromnik ;)
Sam nie jestem bez winy (literókwi :), brak pl literek czy czesto zaczynane
zdania z małej litery)
Ale akurat z reszta ostatnio rzucilo mi sie w oczy.
Tak samo jak "nie prawda" które już kilkukrotnie widziałem w tłumaczeniach
filmów (nieoficjalnych of course)
Dzieki za miłe słowa.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
Zbigniew Trzaskowski
-
24. Data: 2013-11-13 21:18:34
Temat: Re: mBank sam usuwa groźnego konia trojańskiego z telefonów klientów
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2013-11-13 21:00, Budzik pisze:
> Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>
>> Dobrze, że wytykasz i robisz za odgromnik ;)
>
> Sam nie jestem bez winy (literókwi :), brak pl literek czy czesto zaczynane
> zdania z małej litery)
... zaczynania zdania małą literą, ewentualnie od małej litery
- z małej litery to kolejny błąd, a nie literówka.
:P
-
25. Data: 2013-11-13 22:10:40
Temat: Re: mBank sam usuwa groźnego konia trojańskiego z telefonów klientów
Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>
Użytkownik Marcin N napisał:
> W dniu 2013-11-12 19:41, Mr. Misio pisze:
>> Użytkownik sqlwiel napisał:
>>
>>> A trzymanie haseł papierowych wyłącznie w domu, to tak, jakby używać
>>> haseł SMS-owych i jeździć po Polsce bez telefonu :)
>>
>> Telefon sluzy do komunikacji. I przydaje sie w podrozy.
>>
>> Mnie natomiast jeszcze nie przydaly sie hasla w podrozy.
>>
>> Ale ja moze dziwny jestem, i potrafie sie z ludzmi dogadac, ze przelew
>> puszcze za 2 dni a nie za 3 minuty.
>>
>> Troche asrtywnosci zawsze pomaga.
>>
>> A w cywilizowanych firmach to czesto wystarczy zadzwonic i przedluza
>> termin platnosci o kilka dni bez wylaczania uslug.
>
> Ty chyba reklamy nie oglądałeś! Facet przecież udał przed żoną, że ma
> klapę bagażnika otwartą, żeby zapłacić za prąd, bo mu się lodówka
> rozmrozi!! Tak masz robić, a nie przesuwać termin płatności!
>
>
-
26. Data: 2013-11-13 22:11:36
Temat: Re: mBank sam usuwa groźnego konia trojańskiego z telefonów klientów
Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>
Użytkownik Marcin N napisał:
>> A w cywilizowanych firmach to czesto wystarczy zadzwonic i przedluza
>> termin platnosci o kilka dni bez wylaczania uslug.
>
> Ty chyba reklamy nie oglądałeś! Facet przecież udał przed żoną, że ma
> klapę bagażnika otwartą, żeby zapłacić za prąd, bo mu się lodówka
> rozmrozi!! Tak masz robić, a nie przesuwać termin płatności!
>
hehehe, jak zapomne zaplacic za prad to czekam, az mi przyjdzie wezwanie
do zaplaty (znaczy nie czekam, ono przychodzi a ja sobie wtedy
przypominam, ze moze faktycznie zapomnialem).
;)
-
27. Data: 2013-11-14 01:00:14
Temat: Re: mBank sam usuwa groźnego konia trojańskiego z telefonów klientów
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
> ... zaczynania zdania małą literą, ewentualnie od małej litery
> - z małej litery to kolejny błąd, a nie literówka.
Nie wiedziałem. Dzieki.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jaki jest szczyt odwagi???
Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))