  • Data: 2022-10-04 09:04:02
    Temat: Re: lwIP - odbieranie danych przez TCP
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2.10.2022 15:11, Marek wrote:

    > A czemu tak kurczowo się trzymasz MLA? Harmony też działa OK choć
    > troszkę na początku sprawia wrażenie  bardziej skomplikowanego. Ale jest
    > bardzo podobny do MLA, nawet da się użyć uniwersalne wrapery by projekt
    > poszedł przezroczyście na mla/Harmony.

    Po pierwsze kwestia czasu - mam kilka pootwieranych projektów, które
    rozwijam niewielkimi krokami od kilku lat. To typowo hobbystyczne
    projekty, więc wszystko zależy od tego, czy znajdę czas i motywację. A
    jeśli już znajdę, to wolę go poświęcić na dodanie nowej funkcjonalności
    niż przepisywanie istniejącego kodu pod nowe biblioteki.
    Po drugie istniejące projekty są już na tyle rozbudowane, że mogę
    traktować je jako podstawę do tworzenia kolejnych. Wszystko co ma
    działać działa, jest dostępna bazowa funkcjonalność (np. konfiguracja
    przez WWW), więc jeśli chcę stworzyć jakiś szybki projekt, to wystarczy
    skopiować istniejący i zmodyfikować niektóre pliki. I to przedłużą życie
    MLA w moich projektach.
    Po trzecie - oryginalnie planowałem powolne przechodzenie na STM32 i
    biblioteki HAL, więc uczenie się Harmony wydawało mi się nie mieć za
    dużo sensu. Jednak koniec końców rozstanie się z PIC32 okazało się być
    trudniejsze niż sądziłem i nie tylko kontynuuję istniejące projekty na
    nich, ale też zdarzyło mi się zacząć kilka nowych, mniejszych.