  • 11. Data: 2009-02-16 11:03:51
    Temat: Re: lustrzanka do 1000zl
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Konrad L" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gna33c$bl1$1@node2.news.atman.pl...

    > ...a mowisz to wlascicielowi 20d z padnieta migawka po 60-70 tys klatek :)

    1. Byłes pierwszym właścicielem, znasz dokładnie liczbę wykonanych zdjęc, czy
    tylko zaufałes poprzedniemu właścicielowi?
    2. Jesli nawet, to wynika z tego tylko to, że pechowcy sa wsród nas ;-)))

  • 12. Data: 2009-02-16 13:01:52
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    > 1. Byłes pierwszym właścicielem, znasz dokładnie liczbę wykonanych zdjęc,
    > czy tylko zaufałes poprzedniemu właścicielowi?

    aparat od nowosci u mnie :)

    > 2. Jesli nawet, to wynika z tego tylko to, że pechowcy sa wsród nas ;-)))

    To cos duzo tych pechowcow... i zazwyczaj pech im sie przytrafia przy
    podobnym przebiegu :)

    Pozdr.

  • 13. Data: 2009-02-16 21:52:15
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    > To cos duzo tych pechowcow... i zazwyczaj pech im sie przytrafia przy podobnym
    > przebiegu :)

    nie jestem zbytnim zwolennikiem canona, ale Ty swoje negatywne opinie wysnuwasz
    na podstawie kilku przypadków, nagłosnionych przez niezadowolanych (bo im akurat
    padła migawka), a o zadowolonych nic nie wiesz, bo są po prostu zadowoleni i nie
    pisza peanów o swoim aparacie,
    to nie ma nic wspólnego ze statystyka, więc nie pisz nic o padaniu migawki po
    60-70 tys, bo to po prostu nieprawda

  • 14. Data: 2009-02-16 22:24:28
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

> [...]
    > wiesz, bo są po prostu zadowoleni i nie pisza peanów o swoim aparacie,
    > to nie ma nic wspólnego ze statystyka, więc nie pisz nic o padaniu migawki

    czy ja piszalem gdzies ze jestem niezadowolony?, jestem jak najbardziej
    zadowolony ale fakt jest faktem ze akurat trwalosc migawki to nie jest mocna
    strona canona(poczynajac od 300d, tam migawka i kolek lustra to byla plaga).
    Co do przebiegu 60-70 tys, nie twierdze ze w kazdym padnie przy tym
    magicznym przebiegu, niektorym moze dociagnie do 120 tys klatek, choc z
    drugiej strony jeszcze inni doswiadcza padu po 30 tysiacach :)
    A pisze to tylko dlatego zeby kupujacy mial swiadomosc, ze zakup uzywanego
    dslr-a(nie koniecznie canona) w krotkim czasie moze dodatkowo kosztowac
    jeszcze 3/5 przeznaczonej sumy.

    Pozdr.

  • 15. Data: 2009-02-17 19:31:36
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@u...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiesz, bo są po prostu zadowoleni i nie pisza peanów o swoim aparacie,
    > to nie ma nic wspólnego ze statystyka, więc nie pisz nic o padaniu migawki

    Dziwisz się?
    Ja na przykład nie kupię niczego od Canona po padzie zaraz po gwarancji w
    moich rekach A75, S1, u wujka S1, kumpla S2 i znajomego który przyszedł do
    mnie z kolejnym A75.
    Chyba po takich przejściach mam prawo wyrobic sobie zdanie o sprzęcie, kiedy
    Minolta czy Fuji w najlepsze sobie dalej działa.

    Pozdrofka.

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2009-02-17 23:55:52
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Irokez" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba po takich przejściach mam prawo wyrobic sobie zdanie o sprzęcie, kiedy
    > Minolta czy Fuji w najlepsze sobie dalej działa.

    to ja pewnie dziwak jakiś jestem, bo moje canony jakos nie padają,
    miałem ich kilka, a tylko ostatni kupiłem nowy na gwarancji, reszta używki,
    no i usilnie nalegam, zebyście się zastanowili chwile nad statystyką,
    bo odpowiedx na pytanie, dlaczego na canony sie sporo narzeka jest prosta (wiesz
    jaka?)
    i wcale nie jest to to, że statystycznie czesto sie psuja ;-)))

  • 17. Data: 2009-02-18 10:20:30
    Od: Marcin Fal <m...@g...com>

    On 16 Lut, 08:26, Marx <M...@n...com> wrote:
    > Najtanszy sensowny zestaw, jaki mozesz aktualnie kupic to Minolta 5D +
    > kit. Taki zestaw trafisz juz za 600-700zl.

    Też tak uważam. D5d po naprawie Errora58 to jest w tej chwili
    wyśmienity wybór jako tani aparat na początek.

  • 18. Data: 2009-02-18 10:24:26
    Od: Marcin Fal <m...@g...com>

    On 18 Lut, 11:20, Marcin Fal <m...@g...com> wrote:

    > Też tak uważam. D5d po naprawie Errora58 to jest w tej chwili
    > wyśmienity wybór jako tani aparat na początek.

    Tutaj takie małe porównanie:

    http://tinyurl.com/c6wny2

  • 19. Data: 2009-02-18 16:56:30
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

> [...]
    > (wiesz jaka?)
    > i wcale nie jest to to, że statystycznie czesto sie psuja ;-)))

    Ależ masz rację.
    Ale człowiek jest człowiekiem i wątek psychologiczny też bierze udział w
    wyborze podczas zakupu.
    Może i miałem pecha, ale zaprawdę nie chcę płacić za test czy już mi
    przeszło ;)

    Pozdrofka

    PS. Kumpel właśnie pochwalił sie nowym 5D bo 40D mu padło pod koniec
    gwarancji i dostał kasę spowrotem. Pół roku temu wymieniał na gwarancji
    obiektyw canona bo nie ostrzył na końcu i jest happy, nie przejmuje sie...
    farciaż :)

    --
    Irokez