eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowalustrzanka: co dzieje się z migawką podczas kręcenia filmu? › Re: lustrzanka: co dzieje się z migawką podczas kręcenia filmu?
  • Data: 2009-09-25 09:53:22
    Temat: Re: lustrzanka: co dzieje się z migawką podczas kręcenia filmu?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Sep 2009, Radosny wrote:

    > Każdy aparat z LV musi mieć otwartą migawkę (poza wynalazkami z drugą
    > matrycą). Jeśli LV jest jedyną metodą kadrowania, to po cholerę migawka?

    Żeby zdjęcie wyglądało jak zdjęcie, a nie film z kompaktu, ze smugami
    światła radośnie poprowadzonymi przez cały kadr :)
    Przecież napisałem w poprzednim poście - *łatwo sprawdzić*, czy dany
    aparat przesłania ;P matrycę po zrobieniu zdjęcia. Tego nie da się
    zrobić "migawką elektroniczną"!

    pzdr, Gotfryd