  • 21. Data: 2017-01-27 20:00:36
    Temat: Re: ludzie są jeb...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Marsjanin m...@m...tk ...

    ntarzy

    > Shit. Wg mnie odbierają sprzedawcom ostatnią broń w walce z
    > kupującymi- naciągaczami. Teraz ponadto można walić negatywa
    > sprzedającemu bo kolor nie taki i nic a nic się nie przejmować, że
    > odwzajemni się tym samym, bo… nie będzie mógł.

    A dotychczas sie zastanawiałes nad odwetowcem i tylko dlatego nie
    wystawiałes bezsensownych negów?

    > Strzał w kolano, drogie Alledrogo. :(

    A bo ja wiem... MoĹźe wcale nie bedzie tak Ĺşle.
    Zobaczymy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 22. Data: 2017-01-27 21:49:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-01-27 o 17:53, Marsjanin pisze:

    > Wiele osób handluje w dwie strony.

    Nieprawda.
    Większość tylko kupuje.
    Mały procent sprzedaje i z tego procenta część też kupuje.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2017-01-27 22:18:35
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Fri, 27 Jan 2017 19:00:36 +0000, Budzik napisał(a):

    > A dotychczas sie zastanawiaA?es nad odwetowcem i tylko dlatego nie
    > wystawiaA?es bezsensownych negA?w?

    Ja staram się uczciwie pisać komentarze. Mam też nawyk pisania w ich
    treści, co kupiłem (bo strony przenosza do archiwum). Np. ,,baterie
    zgodne z opisem, szybka wysyłka, polecam" albo ,,książka rzeczywiście w
    stanie niemal idealnym, dobrze spakowana". Wiele razy jednak kupiłem
    coś, z czego zadowolony nie byłem, i tak: zbyt to tanie, by odsyłać,
    na negatyw sprzedawca nie zasłużył, na neutrala i owszem, ale jakby
    się uprzeć to się odwoła i pewnie mi też wystawi neutrala, więc nie
    pisałem żadnego komentarza. W drugą stronę działał ten sam mechanizm,
    warto zawsze postawić przynajmniej neutrala osobie, która coś kupuje,
    płaci po tygodniu (!), albo wybiera opcję kuriera za pobraniem,
    wpisuje błędnie adres, poprawia, potem nie odbiera przesyłki za
    pobraniem bo nie ma kasy, w końcu jedzie na koniec miasta z rodzicami
    i kasą do siedziby kuriera, a po tym wszystkim wali negatywa, bo
    jest niezadowolona z czasu realizacji zamówienia. Teraz sprzedawcy
    pozostanie tylko odwołanie się od negatywa, niestety zrewanżować
    się negatywem już nie będzie mógł, przez co karta takiego lesera
    pozostanie czysta jak łza. Nie chciałbym nic kupować od takiej osoby,
    jak zdecyduje się cokolwiek sprzedawać. Teraz nie będą do wyłowienia.

    > A bo ja wiem... MoAOEe wcale nie bedzie tak A?le. Zobaczymy.

    Ano... Pożyjemy, zobaczymy. Jak znikła opcja pokazywania lokalizacji, to
    po jakimś czasie i wielkim larum powróciła.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 24. Data: 2017-01-28 13:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > zgodne z opisem, szybka wysyłka, polecam” albo „książka rzeczywiście w
    > stanie niemal idealnym, dobrze spakowana”.

    I bardzo dobrze.

> [...]
    > na negatyw sprzedawca nie zasłużył, na neutrala i owszem, ale jakby
    > się uprzeć to się odwoła i pewnie mi też wystawi neutrala

    Odwoła sie? A coż to?
    A ze tez wystawi neutrala... a niech nawet wystawi nega... To tez o nim
    siwadczy.
    Co ci przeszkadzaja negi na koncie?

    >, więc nie
    > pisałem żadnego komentarza.

    tchĂłrz ;-P

> [...]
    > pozostanie czysta jak łza. Nie chciałbym nic kupować od takiej osoby,
    > jak zdecyduje się cokolwiek sprzedawać. Teraz nie będą do wyłowienia.

    Nie przesadzajmy - takie kwiatki zgina w masie normalnych klientĂłw.
    A jak zacznie sprzedawac i w ten sposób bedzie prowadzic dg to długo nie
    podziała.
    IMO przesadzasz.

    > Ano… Pożyjemy, zobaczymy. Jak znikła opcja pokazywania lokalizacji, to
    > po jakimś czasie i wielkim larum powróciła.

    To nawet nie zauwazyłem ze znikła na jakis czas :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 25. Data: 2017-01-28 13:04:20
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 27 stycznia 2017 00:28:42 UTC+1 użytkownik Marsjanin napisał:

> [...]
    > nie taki i nic a nic się nie przejmować, że odwzajemni się tym samym, bo...

    Oj nie.
    Allegro strzela w sprzedawców. I robi to z premedytacją. Oni dobrze wiedzą co w
    polsce dobrze schodzi. Statystyki mają pod guzikiem myszki.
    Kupili wielkie centrum magazynowe (albo wynajeli, nieważne), maja kontakty u
    chinczyków. W białych rękawiczkach mogą nie tylko dowiedzieć sie co kto za ile
    sprzedaje ale i niewygodnych graczy zablokowac pod pozorem w sumie dowolnym,
    odwoływac sie możesz do ich wsparcia ale ta droga to taka przykrywka ze niby jest.
    Zablokowac na 2-3-5 miesiecy do czasu wyjasnienia moga bez problemu a nieduza firma
    padnie. Konkurenta mniej.

    I to sie juz dzieje.

    Tak więc obserwuj powstanie nowego amazona w polsce. Allegro bedzie zimne i
    drastyczne.

    To tak zostało zaplanowane.

  • 26. Data: 2017-01-28 13:07:36
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 27 stycznia 2017 03:08:05 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Gówno prawda.
    > Komentarze wystawiane kupującym to była broń oszustów sprzedających
    > na tym portalu. "Nie odwołasz neutrala to walnę negatywa", teraz sobie
    > będziecie walić w swoje puste łby.

    No nie bardzo. Nawet jak mam same negatywy to nadal kupic moge bez przeszkód.
    Mi jako sprzedającemu negatyw w sumie niczym nie szkodzi.
    Gdybym był sprzedająco-kupującym to owszem. Ale chyba nie to miałeś na mysli.
    One były bronią dla sprzedającego aby mógł w troche wiekszej ilości tekstu wyjasnić
    ze sie starał a kupujący to sciemniacz.

    > A kupującego naciągacza nie interesowało ile ma negatywów, z powodu
    > negatywów można odrzucić sprzedawcę ale nie kupującego.

    Tak czy siak komentarze były pozyteczne. Niosły informację. Teraz bedzie gorzej.
    Wogóle bedzie inaczej, patrz kój komentarz do Marsjanina.

  • 28. Data: 2017-01-28 20:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

> [...]
    > padnie. Konkurenta mniej.
    >
    > I to sie juz dzieje.
    >
    > Tak więc obserwuj powstanie nowego amazona w polsce. Allegro bedzie

    Ano własnie. Przeciez to skandal ze portal aukcyjny nagle zaczał prowadzic
    sprzedaz pod własna marka.
    A tu cisza, ani mru mru na rynku.
    Dziwie sie ze sprzedawcy juz dawno nie wszczeli larum...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 27. Data: 2017-01-28 20:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Tak czy siak komentarze były pozyteczne. Niosły informację. Teraz
    > bedzie gorzej.

    A teraz nie beda niosły informacji?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 29. Data: 2017-01-28 21:28:03
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-01-26 o 22:50, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Dobrze, że chociaż 13 z tego jest za sprzedaż. Ja mam gorzej, bo nigdy
    > tam niczego nie sprzedałem i wg nowej polityki Allegro ponad 100 moich
    > pozytywów pójdzie w piach... (patrz punkt 11:)
    >
    > https://pomoc.allegro.pl/info/zmiany_w_systemie_kome
    ntarzy

    Ciekawe jak zmuszą do wystawienia komentarza sprzedawcy przez kupującego.

  • 30. Data: 2017-01-28 23:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > Ciekawe jak zmuszą do wystawienia komentarza sprzedawcy przez kupującego.

    Nie zmusza, tylko marketingowo wyprosza :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko