    From: Marsjanin <m...@m...tk>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: ludzie są jeb...
    Date: Fri, 27 Jan 2017 21:18:35 -0000 (UTC)

    Dnia Fri, 27 Jan 2017 19:00:36 +0000, Budzik napisał(a):

    > A dotychczas sie zastanawiaA?es nad odwetowcem i tylko dlatego nie
    > wystawiaA?es bezsensownych negA?w?

    Ja staram się uczciwie pisać komentarze. Mam też nawyk pisania w ich
    treści, co kupiłem (bo strony przenosza do archiwum). Np. ,,baterie
    zgodne z opisem, szybka wysyłka, polecam" albo ,,książka rzeczywiście w
    stanie niemal idealnym, dobrze spakowana". Wiele razy jednak kupiłem
    coś, z czego zadowolony nie byłem, i tak: zbyt to tanie, by odsyłać,
    na negatyw sprzedawca nie zasłużył, na neutrala i owszem, ale jakby
    się uprzeć to się odwoła i pewnie mi też wystawi neutrala, więc nie
    pisałem żadnego komentarza. W drugą stronę działał ten sam mechanizm,
    warto zawsze postawić przynajmniej neutrala osobie, która coś kupuje,
    płaci po tygodniu (!), albo wybiera opcję kuriera za pobraniem,
    wpisuje błędnie adres, poprawia, potem nie odbiera przesyłki za
    pobraniem bo nie ma kasy, w końcu jedzie na koniec miasta z rodzicami
    i kasą do siedziby kuriera, a po tym wszystkim wali negatywa, bo
    jest niezadowolona z czasu realizacji zamówienia. Teraz sprzedawcy
    pozostanie tylko odwołanie się od negatywa, niestety zrewanżować
    się negatywem już nie będzie mógł, przez co karta takiego lesera
    pozostanie czysta jak łza. Nie chciałbym nic kupować od takiej osoby,
    jak zdecyduje się cokolwiek sprzedawać. Teraz nie będą do wyłowienia.

    > A bo ja wiem... MoAOEe wcale nie bedzie tak A?le. Zobaczymy.

    Ano... Pożyjemy, zobaczymy. Jak znikła opcja pokazywania lokalizacji, to
    po jakimś czasie i wielkim larum powróciła.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin