  • 31. Data: 2017-01-28 23:04:32
    Temat: Re: ludzie są jeb...
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-01-28 o 21:28, t-1 pisze:
> [...]
    ntarzy

    > Ciekawe jak zmuszą do wystawienia komentarza sprzedawcy przez kupującego.

    Uśmiałam się:
    Chcemy to zmienić, dlatego na początku lutego br. oceny sprzedaży
    przestaną być anonimowe. O dokładnym terminie wdrożenia tej zmiany
    poinformujemy w osobnym komunikacie.

    Każdy ma założone konto i podaje nicka. Teraz będą wymagać danych
    osobowych?
    Pamiętam, że kiedyś potwierdzenie założenia konta na Allegro dostawalo
    się od nich listem poleconym.

    --
    animka

  • 32. Data: 2017-01-29 11:48:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

> [...]
    > osobowych?
    > Pamiętam, że kiedyś potwierdzenie założenia konta na Allegro dostawalo

    Nie martw się, po prostu znowu nie zrozumiałas...

    Kiedys przy komentarzu było widac nick, potem to skasowali i już nie mozna
    się było skontaktować z wystawca komentarza, teraz wróca do tego, ze nicka
    bedzie widac.

    A co do danych osobowych - rejestrując sie nie podałas ich allegro?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 33. Data: 2017-01-29 13:18:23
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 20:00:52 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik s...@g...com ...

    > Ano własnie. Przeciez to skandal ze portal aukcyjny nagle zaczał prowadzic
    > sprzedaz pod własna marka.
    > A tu cisza, ani mru mru na rynku.
    > Dziwie sie ze sprzedawcy juz dawno nie wszczeli larum...

    W sumie ciekawe co na to uokik.
    Bo to ze allegro to monopolista to fakt. A że nie uregulowany państwowo to inna
    sprawa.

    Ale może jednak pod interwencję to by sie nadawało?

  • 34. Data: 2017-01-29 13:19:09
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 20:00:52 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik s...@g...com ...

    > A teraz nie beda niosły informacji?

    Bez mozliwości odpowiedzi? Lub z jej mniejszą objetością? Na pewno jej nie
    przybędzie...

  • 35. Data: 2017-01-29 22:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Bez mozliwości odpowiedzi? Lub z jej mniejszą objetością? Na pewno jej
    > nie przybędzie...

    Ale możliwośc odpowiedzi ma być nadal.
    A objetosc ma sie zwiekszyc z 250 do 300 znaków...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch