  • Data: 2017-01-28 13:04:20
    Temat: Re: ludzie są jeb...
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 stycznia 2017 00:28:42 UTC+1 użytkownik Marsjanin napisał:

    > Shit. Wg mnie odbierają sprzedawcom ostatnią broń w walce z kupującymi-
    > naciągaczami. Teraz ponadto można walić negatywa sprzedającemu bo kolor
    > nie taki i nic a nic się nie przejmować, że odwzajemni się tym samym, bo...
    > nie będzie mógł.
    >
    > Strzał w kolano, drogie Alledrogo. :(

    Oj nie.
    Allegro strzela w sprzedawców. I robi to z premedytacją. Oni dobrze wiedzą co w
    polsce dobrze schodzi. Statystyki mają pod guzikiem myszki.
    Kupili wielkie centrum magazynowe (albo wynajeli, nieważne), maja kontakty u
    chinczyków. W białych rękawiczkach mogą nie tylko dowiedzieć sie co kto za ile
    sprzedaje ale i niewygodnych graczy zablokowac pod pozorem w sumie dowolnym,
    odwoływac sie możesz do ich wsparcia ale ta droga to taka przykrywka ze niby jest.
    Zablokowac na 2-3-5 miesiecy do czasu wyjasnienia moga bez problemu a nieduza firma
    padnie. Konkurenta mniej.

    I to sie juz dzieje.

    Tak więc obserwuj powstanie nowego amazona w polsce. Allegro bedzie zimne i
    drastyczne.

    To tak zostało zaplanowane.