  • Data: 2017-01-28 13:00:36
    Temat: Re: ludzie są jeb...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    UĹźytkownik Marsjanin m...@m...tk ...

    > Ja staram się uczciwie pisać komentarze. Mam też nawyk pisania w ich
    > treści, co kupiłem (bo strony przenosza do archiwum). Np. „baterie
    > zgodne z opisem, szybka wysyłka, polecam” albo „książka rzeczywiście w
    > stanie niemal idealnym, dobrze spakowana”.

    I bardzo dobrze.

    > Wiele razy jednak kupiłem
    > coś, z czego zadowolony nie byłem, i tak: zbyt to tanie, by odsyłać,
    > na negatyw sprzedawca nie zasłużył, na neutrala i owszem, ale jakby
    > się uprzeć to się odwoła i pewnie mi też wystawi neutrala

    Odwoła sie? A coż to?
    A ze tez wystawi neutrala... a niech nawet wystawi nega... To tez o nim
    siwadczy.
    Co ci przeszkadzaja negi na koncie?

    >, więc nie
    > pisałem żadnego komentarza.

    tchĂłrz ;-P

> [...]
    > wpisuje błędnie adres, poprawia, potem nie odbiera przesyłki za
    > pobraniem bo nie ma kasy, w końcu jedzie na koniec miasta z rodzicami
    > i kasą do siedziby kuriera, a po tym wszystkim wali negatywa, bo
    > jest niezadowolona z czasu realizacji zamĂłwienia. Teraz sprzedawcy
    > pozostanie tylko odwołanie się od negatywa, niestety zrewanżować
    > się negatywem już nie będzie mógł, przez co karta takiego lesera
    > pozostanie czysta jak łza. Nie chciałbym nic kupować od takiej osoby,
    > jak zdecyduje się cokolwiek sprzedawać. Teraz nie będą do wyłowienia.

    Nie przesadzajmy - takie kwiatki zgina w masie normalnych klientĂłw.
    A jak zacznie sprzedawac i w ten sposób bedzie prowadzic dg to długo nie
    podziała.
    IMO przesadzasz.

    > Ano… Pożyjemy, zobaczymy. Jak znikła opcja pokazywania lokalizacji, to
    > po jakimś czasie i wielkim larum powróciła.

    To nawet nie zauwazyłem ze znikła na jakis czas :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia