eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[lpg][tech][poz] Mulcia :)Re: [lpg][tech][poz] Mulcia :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.
    pl!news.glorb.com!feed.news.qwest.net!mpls-nntp-01.inet.qwest.net!nx02.iad01.ne
    wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.p
    l!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: [lpg][tech][poz] Mulcia :)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <0...@b...poznan.pl>
    <52a0ba1a$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <52a0edb6$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7qspk$dkv$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Fri, 6 Dec 2013 23:30:39 +0100
    Message-ID: <3...@4...net>
    Lines: 33
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.10.241
    X-Trace: 1386369040 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2146 83.20.10.241:57620
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2513729
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 05 Dec 2013 22:55:43 +0100, Lewis napisał(a):

    > W dniu 2013-12-05 22:19, Cavallino pisze:
    >
    >>> Jednak spróbuje.
    >>> Za duzo znajomych ma i sobie chwali.
    >>
    >> Pewnie z tych, co łatwo zapominają o problemach.....
    >> A ilu klnie?
    >>
    >>
    >
    > Wkładają szmelc to klną :)

    Ale taka trochę specyfika branży LPG.

    Bo technicznie jest to podobne zagadnienie co poważne modyfikacje silnika.
    Założenie LPG jest poodobnie dużą ingerencją jak założenie instalacji
    podtlenku azotu, turbosprężarki do silnika wolnossącego, grzebanie przy
    wałkach rozrządu itp. itd.

    Oczywiście specyficzni są też klienci - zainteresowanie tuningiem to wynik
    posiadania nadmiaru pieniędzy, a zainteresowanie LPG wręcz przeciwnie.

    Ale wystarczy popatrzeć co jak się robi (i co ile kosztuje).
    Ile pracy poświęca się programowaniu ECU silnika po tuningu, a ile robi to
    gazownik po założeniu LPG?

    Nie żeby
    LPG często montuje się byle taniej, a więc byle szybciej i na byle tańszych
    komponentach.
    Nie żeby z kolei tuning miał być wart swojej ceny, ale pewnie prawda leży
    gdzieś po środku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: