-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.
pl!news.glorb.com!feed.news.qwest.net!mpls-nntp-01.inet.qwest.net!nx02.iad01.ne
wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.p
l!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: [lpg][tech][poz] Mulcia :)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <0...@b...poznan.pl>
<52a0ba1a$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<52a0edb6$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
<l7qspk$dkv$1@node1.news.atman.pl>
Date: Fri, 6 Dec 2013 23:30:39 +0100
Message-ID: <3...@4...net>
Lines: 33
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.20.10.241
X-Trace: 1386369040 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2146 83.20.10.241:57620
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2513729
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 05 Dec 2013 22:55:43 +0100, Lewis napisał(a):
> W dniu 2013-12-05 22:19, Cavallino pisze:
>
>>> Jednak spróbuje.
>>> Za duzo znajomych ma i sobie chwali.
>>
>> Pewnie z tych, co łatwo zapominają o problemach.....
>> A ilu klnie?
>>
>>
>
> Wkładają szmelc to klną :)
Ale taka trochę specyfika branży LPG.
Bo technicznie jest to podobne zagadnienie co poważne modyfikacje silnika.
Założenie LPG jest poodobnie dużą ingerencją jak założenie instalacji
podtlenku azotu, turbosprężarki do silnika wolnossącego, grzebanie przy
wałkach rozrządu itp. itd.
Oczywiście specyficzni są też klienci - zainteresowanie tuningiem to wynik
posiadania nadmiaru pieniędzy, a zainteresowanie LPG wręcz przeciwnie.
Ale wystarczy popatrzeć co jak się robi (i co ile kosztuje).
Ile pracy poświęca się programowaniu ECU silnika po tuningu, a ile robi to
gazownik po założeniu LPG?
Nie żeby
LPG często montuje się byle taniej, a więc byle szybciej i na byle tańszych
komponentach.
Nie żeby z kolei tuning miał być wart swojej ceny, ale pewnie prawda leży
gdzieś po środku.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.13 11:05 Trybun
- 08.12.13 22:07 Lewis
- 09.01.14 02:08 b...@g...com
- 06.04.14 15:38 c...@g...com
- 06.04.14 16:55 Grejon
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-30 pogromca ksiezy
- 2025-01-30 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-30 Czy WYNIESIENIE UE-posła Brauna z sali obrad UE-parlamentu stanowiło naruszenie jego immunitetu i godności?
- 2025-01-30 drukarka potrzebna
- 2025-01-30 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-01-30 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-30 Jest Trump prezydent jest Meta/FBook/Instagram ugoda za 25 mln. USD
- 2025-01-30 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-30 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-30 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-30 DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- 2025-01-30 Błonie => Administrator systemów <=
- 2025-01-30 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-30 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-30 Faktura z czech.