-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.
pl!news.glorb.com!feed.news.qwest.net!mpls-nntp-01.inet.qwest.net!nx02.iad01.ne
wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.p
l!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: [lpg][tech][poz] Mulcia :)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <0...@b...poznan.pl>
<52a0ba1a$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<52a0edb6$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
<l7qspk$dkv$1@node1.news.atman.pl>
Date: Fri, 6 Dec 2013 23:30:39 +0100
Message-ID: <3...@4...net>
Lines: 33
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.20.10.241
X-Trace: 1386369040 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2146 83.20.10.241:57620
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2513729
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 05 Dec 2013 22:55:43 +0100, Lewis napisał(a):
> W dniu 2013-12-05 22:19, Cavallino pisze:
>
>>> Jednak spróbuje.
>>> Za duzo znajomych ma i sobie chwali.
>>
>> Pewnie z tych, co łatwo zapominają o problemach.....
>> A ilu klnie?
>>
>>
>
> Wkładają szmelc to klną :)
Ale taka trochę specyfika branży LPG.
Bo technicznie jest to podobne zagadnienie co poważne modyfikacje silnika.
Założenie LPG jest poodobnie dużą ingerencją jak założenie instalacji
podtlenku azotu, turbosprężarki do silnika wolnossącego, grzebanie przy
wałkach rozrządu itp. itd.
Oczywiście specyficzni są też klienci - zainteresowanie tuningiem to wynik
posiadania nadmiaru pieniędzy, a zainteresowanie LPG wręcz przeciwnie.
Ale wystarczy popatrzeć co jak się robi (i co ile kosztuje).
Ile pracy poświęca się programowaniu ECU silnika po tuningu, a ile robi to
gazownik po założeniu LPG?
Nie żeby
LPG często montuje się byle taniej, a więc byle szybciej i na byle tańszych
komponentach.
Nie żeby z kolei tuning miał być wart swojej ceny, ale pewnie prawda leży
gdzieś po środku.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.13 11:05 Trybun
- 08.12.13 22:07 Lewis
- 09.01.14 02:08 b...@g...com
- 06.04.14 15:38 c...@g...com
- 06.04.14 16:55 Grejon
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie