  • Data: 2013-12-06 22:40:20
    Temat: Re: [lpg][tech][poz] Mulcia :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail Y...@y...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Najtańszą, i już na pewno nie sugerować się firmą, i radziłbym poszukać
    > warsztatu poza Poznaniem. Na pewno wyjdzie taniej. Szkoda że wcześniej
    > sie nie odezwałeś. Miałem do sprzedania swoją, używaną, z nowa butlą.
    > Wyciągnięta z Vectry. Sprzedałem tydzień temu za 300 zł.

    Najtanszą w sensie producenta instalaccji czy zakładającego ją zakładu?
    Jestes pierwszą osoba która wygłosiła taki pogląd.
    Wszyscy piszą dokładnie odwrotnie - robić u ludzi z renomoą, nie patrzyć na
    500zł róznicy bo potem można szybko te pieniądze i tak wydać.

    Zwracano mi uwage na to, zeby np. unikać wtryskiwaczy VALTEKA, zeby robić
    tam gdzie instalacja zostanie skalibrowana podczas jazdy. Tylko w dwoch
    miejscach powiedzieli ze tak robia, jeden jak zapytałem to wrecz sie
    obruszył i stwierdził coś w s tylu:
    "jak nie bedzie działało, to sie bedzie myslało..."
    Inny mówi mi ze spalanie wzrosnie o 5% a znowu wszyscy pokazuja, ze jak
    wzrosnie o 5% to znaczy ze instalacja źle ustawiona.
    I bądz tu mądy...

    W Poznaniu najtansze instalacje to jest koszt od 2000 w kilku zakładach
    przez 2400 w jednym miejscu gdzie zakładają LOVATO
    przez 2500 - 2600 PITEK
    do 2650 u Domańskiego.

    Butla na zewnatrz w miejscu na koło zapasowe, wlew wyciągnięty pod klapkę.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki