eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodylpg i silniki start stop › Re: lpg i silniki start stop
  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <igurde$kdb$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@4...com>
    <iguss7$kju$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@4...com> <igv0pv$tqe$1@news.onet.pl>
    <igv2fs$41t$1@news.onet.pl> <igv31f$5rj$1@news.onet.pl>
    <igv91n$q8u$1@news.onet.pl> <igvd60$8i0$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: lpg i silniki start stop
    Date: Sun, 16 Jan 2011 20:21:26 +0100
    Lines: 32
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-EsetScannerBuild: 8563
    NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
    Message-ID: <4d33456d$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1295205741 212.85.112.42 (16 Jan 2011 20:22:21 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: 127.0.0.1.data
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2343225
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > Wiekszosc silnikow FSI/GDI da sie zagazowac LPG. W zasadzie problem
    > jest z tymi z uwarstwieniem mieszanki. W pozostalych wtryskiwacze
    > gazu montuje sie po prostu standardowo w poblizu zaworow dolotowych.
    > Jedyny minus to taki, ze wtryskiwacze benzynowe pracujace w takich
    > warunkach ulegly by zapieczeniu/zatarciu z powodu wysokiej
    > temperatury. Z tego powodu nalezy co jakis czas wtrysnac benzyne.
    > Wiec taki silnik na LPG i tak bedzie spalal 1-3 listry benzyny na 100
    > km.

    Tez o tym czytalem. W sumie czyni to troche malo oplacalna modyfikacja... a juz
    na pewno stawia pytanie czy jest sens takiego gazowania? Zapewne instalacja
    DROZSZA, o ile?

    Przydalby sie uczciwy artykul z informacjami o tych zuzyciach. Kazde auto na
    LPG 4 generacji bedzie spalac iles tam benzyny na rozruch i rozgrzenie silnika,
    pozniej co start (nawet cieplego) tez kilka sekund dziala na benzynie (mozna to
    wylaczyc). Ale rozgrzenie tylko na benzynie i jest to oczywiste.

    Widzialem instalacje z opcja w programie ECU gazu "pojazd typu kurier" czyli
    jak jedziemy 100m i silnik wylaczamy, znow wlaczamy i 200m itd. I wtedy silnik
    startowal od razu na gazie - bo nadal byl wystarczajaco cieply na taki myk.

    Teraz podajesz to "nadmiarowe" 1-3l/100 przy zalozeniu ze auto jedzie 100km bez
    zatrzymania i bylo juz rozgrzene zanim nie robilismy testu tak?

    Tj 1-3l/100 jest nieuniknionym nadmiarem w stosunku do instalacji 4 generacji w
    silnikach o starszej konstrukcji bez tych dotryskow chlodzacych. Nie wliczamy
    benzyny na rozgrzenie czy pierwsze sekundy pracy silnika od wlaczenia.

    Jakies linki?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: