    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: logan mcv
    Date: Thu, 12 Aug 2010 07:36:51 +0200

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości
    news:i3s8ve$9cv$1@inews.gazeta.pl...

    > A kupiłbyś to auto "do domu" ? :) Czasami czytam dacia klub pl i na
    > podstawie tej lektury odechciewa mi się patrzeć na ten samochód. Niby jest
    > ok, ale nie ma wielu rzeczy i np nie ma opcji jednorazowego machnięcia
    > wycieraczkami co w nowym samochodzie po prostu musi być ;)

    Nie wiem czy kupiłbym. Zależy jakimi kryteriami miał bym się kierować bo dla
    mnie auto to tylko przedmiot jak szczoteczka do zębów czy telewizor. Zero
    kultowego podejścia.
    Kupując nowe auto oczekuję że będzie mi absolutnie bezproblemowo służyć
    minimum 5 lat.
    Jeżeli to auto miałoby być przede wszystkim nowe i tanie, to może wybrałbym
    i tego logana (choć pewnie nie bo mi się żona nie potrafi w niego wpasować
    wymiarami - jest drobna i albo ma do czegoś zbyt blisko albo zyt daleko).
    Jeżeli auto miałoby być przede wszystkim trwałe, niezawodne, nieżle
    wyposażone i nadal przy tym wszystkim niezbyt drogie to kupiłbym hyundaia
    lub kia lub jakieś renault.
    Jeżeli auto miałoby mi służyć do czerpania przyjemności z jazdy (czyli
    uprawiania przejażdżek) to zrobiłbym jak mój kolega i kupiłbym sobie
    ferrari, ale to w moim przypadku raczej niewynalne. Raz że wolałbym takie
    pieniądze spożytkować inaczej, dwa, że pojęcie "przyjemność z jazdy
    samochodem" w moim słowniku o ile w ogóle istnieje to oznacza raczej krótkie
    przejażdżki samochodami z lat 1930-1960 luz jazdę "zwykłym" samochodem w
    nocy po górskiej krętej drodze przy mgle lub padającym śniegu ograniczającym
    widoczność do 10-20 metrów i to bez jakichkolwiek inklinacji wyśigowych...
    Od auta oczekuję po prostu tyle że przewiezie mnie z punktu A do B i będzie
    to robić skutecznie i niezbyt drogo. Elementy wyposażenia i komfortu typu
    klima czy heizung Sitze, to dla mnie sprawa drugo jeśli nie trzeciorzędna.
    Generalnie im auto bardziej wypasione tym bardziej skłonne do awarii. Aut
    podejmujących decyzję za mnie w ogóle nie lubię- ABS jest już dla mnie
    zmorą. To dobre dla dziewczyn.....
    --
    Jackare