  • Data: 2010-08-09 15:23:44
    Temat: Re: logan mcv
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości news:

    > No chyba tak, bo zeby tak od razu plakac, ze nie rady na parkingu...

    Moja też płacze jak ma Punciakiem do pracy jechać, właśnie przez brak
    wspomagania.
    Sam jak mam nim manewrować na jej parkingu, to szlag mnie trafia.
    Nie dość że ciężko jak cholera się kręci w miejscu, to jeszcze ta ilość
    obrotów kółkiem od deski do deski, przez to czucie auta praktycznie nie
    istnieje.