  • 21. Data: 2012-07-27 16:42:23
    Temat: Re: lobby oponiarskie dziala
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości
    W dniu 27.07.2012 15:47, Chris pisze:

    >To też środowisko naturalne, więc można dać im wybór...
    >Ooo! Albo Antarktyda!

    6605,Alarmujace_zdjecia_NASA___97_proc__lodu_na_Gren
    landii.html

    Czas wprowadzic kartki na benzyne, ON, lpg i wegiel. I na prad ...
    nie, lepiej od razu 20 stopien zasilania i wylaczac polowe co drugi
    dzien :-)

    J.

  • 22. Data: 2012-07-27 18:12:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.07.2012 16:42, J.F pisze:

    > Czas wprowadzic kartki na benzyne, ON, lpg i wegiel. I na prad ... nie,
    > lepiej od razu 20 stopien zasilania i wylaczac polowe co drugi dzien :-)

    Ty się nie śmiej - PGE rozsyła informacje o redukcjach dopuszczalnego
    poboru mocy w zależności od ogłoszonego stopnia zasilania.

    Przy dwudziestym z 650kW (o ile pamiętam, musiałbym jeszcze sprawdzić w
    papierach) można pobrać tylko 100kW (tylko nie wie, czy będą limitować
    czy doić słone dopłaty).

  • 23. Data: 2012-07-27 21:15:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-07-2012 15:21, Andrzej Lawa pisze:
    > Zazdrościsz, że ktoś nie był na tyle głupi, żeby kupić na raty nową
    > wydmuszkę, w której kilka razy w roku trzeba będzie "resetować komputer"
    > w autoryzowanej stacji?

    Nie ma potrzeby resetować żadnego "komputera".

    --
    Pozdr.

  • 24. Data: 2012-07-27 21:31:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.07.2012 21:15, DoQ pisze:

    > Nie ma potrzeby resetować żadnego "komputera".

    Trochę przekoloryzowałem, podobnie jak poprzednik z tym "gratem za
    500zł" - ale faktem jest, że w tych nowszych samochodach dość regularnie
    (u znajomych) coś się dzieje.

    Im więcej skomplikowanych bajerów, tym więcej może nawalić (patrz:
    awarie gazu w Toyotach i spowodowane tym wypadki albo z zabawniejszych
    przypadków perypetie Clarksona po zakupie nowego Forda GT).

  • 25. Data: 2012-07-27 22:07:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-07-2012 21:31, Andrzej Lawa pisze:
    > Trochę przekoloryzowałem, podobnie jak poprzednik z tym "gratem za
    > 500zł" - ale faktem jest, że w tych nowszych samochodach dość regularnie
    > (u znajomych) coś się dzieje.

    Może mają podłubane paździochy?

    > Im więcej skomplikowanych bajerów, tym więcej może nawalić (patrz:
    > awarie gazu w Toyotach i spowodowane tym wypadki albo z zabawniejszych
    > przypadków perypetie Clarksona po zakupie nowego Forda GT).

    Zgadza się, ale zdecydowanie lepiej mieć klimatyzację która może się
    kiedyś popsuć niż nie mieć jej wcale, cieszyć się że się "nie popsuje" a
    jednocześnie pocić się w upale jak dziś...

    --
    Pozdr.

  • 26. Data: 2012-07-27 22:18:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.07.2012 22:07, DoQ pisze:

    > Może mają podłubane paździochy?

    Wiesz, widziałem teoretycznie lepsze, nowsze od mojego i pięknie
    błyszczące samochody (i na pewno sporo droższe), które dymiły czarnym
    dymem na potęgę, podczas gdy mój nie kopci.

    > Zgadza się, ale zdecydowanie lepiej mieć klimatyzację która może się
    > kiedyś popsuć niż nie mieć jej wcale, cieszyć się że się "nie popsuje" a
    > jednocześnie pocić się w upale jak dziś...

    W starych też klimatyzacja mogła być... Poza tym - otwieram u siebie
    okna i nawet w taki upał jak teraz mam przyjemne chłodzenie. Inna
    sprawa, że ja prawie w ogóle nie stoję w korkach ;)

    I co, może chciałbyś mnie zmusić do zakupu klimatyzacji, bo jak wiadomo
    przegrzanie organizmu źle wpływa na koncentrację? ;->

    Swoją droga jak ktoś jeździ po zakorkowanym mieście, to opony
    wielosezonowe będą dla niego z reguły zupełnie wystarczające.

    W przypadkach odbiegających od reguły (np. lód na drodze albo półmetrowa
    warstwa śniegu) opony zimowe i tak nic mu nie dadzą.

  • 27. Data: 2012-07-27 22:37:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 27 Jul 2012 14:41:55 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    > http://moto.wp.pl/kat,106078,title,Opony-zimowe-beda
    -obowiazkowe,wid,14795071,wiadomosc.html?_ticrsn=3&t
    icaid=6ee16

    > Pani Bublewicz ma bardzo adekwatne nazwisko - do tworzenia bubli
    > prawnych nadaje się idealnie...

    No niestety - posiadanie wielkiego rajdowca za ojca w niczym nie
    przeszkadza w biciu szczytów głupoty pod dopchaniu się do władzy.
    To już nie pierwszy pomysł który firmuje swoim nazwiskiem pani Bublewicz, a
    który spokojnie można zaliczyć do tak głupich że ręce opadają.

    500zł mandatu za niemanie opon - czyli będzie to najgorsze z możliwych
    wykroczenie jakie tylko można popełnić w ruchu drogowym. Do tego utrata
    dowodu rejestracyjnego - pięknie.
    Mniej będzie kosztować jazda z urwanym kołem niż jazda bez zimówek w
    marcowe upały.

    Już widzę kolejną "akcję znicz" i stada policjantów 1 listopada łądujące
    mandaty po 500zł za niemanie zimówek.
    Jeszcze jak się ciepły marzec trafi, to pod koniec marca też będzie można
    spokojnie przy temperaturze 20C wspomóc budżet niemałymi pieniędzmi.
    Rostowski zażyczył sobie 2.1mld i 2.1mld musi się znaleźć - nie ma innej
    opcji.

    Ciekawe czy stojący na parkingach i niejeżdżący zimą też dostaną po 500zł
    za niemanie, czy w akcie miłosierdzia karać będą tylko jeżdżących?

  • 28. Data: 2012-07-27 22:39:06
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 27.07.2012 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:
    -obowiazkowe,wid,14795071,wiadomosc.html?_ticrsn=3&t
    icaid=6ee16

    > To akurat w miare prawidlowo - jak cie snieg zaskoczy to zostawisz
    > auto i pojedziesz autobusem ?
    >
    > Trzeba byc przygotowanym przed opadami :-)

    No to zimówki od września do maja...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 29. Data: 2012-07-27 22:49:04
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 27.07.2012 anacron <a...@a...pl> napisał/a:
    -obowiazkowe,wid,14795071,wiadomosc.html?_ticrsn=3&t
    icaid=6ee16

    > Osobiście nie używam zimowych ale może jak pan Kazio z samochodem za 500
    > zł będzie musiał za 500 kupić zimówki to pozbędzie się wraku :)

    Raczej kupi używaną chińszczyznę z bieżnikiem 1,8mm dzięki czemu na
    mokrym asfalcie będzie miał dużo, dużo gorszą przyczepność niż by miał
    na letnich.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 30. Data: 2012-07-27 22:56:21
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Wiesz, widziałem teoretycznie lepsze, nowsze od mojego i pięknie
    > błyszczące samochody (i na pewno sporo droższe), które dymiły czarnym
    > dymem na potęgę, podczas gdy mój nie kopci.

    W tym przypadku wyjątek nie stanowi reguły. Założyłbym sie że jednak na 100
    przebadanych aut 0-3 letnich i 100 np. 7-12 letnich te nowsze będą miały
    lepszy skład spalin.

    > W starych też klimatyzacja mogła być... Poza tym - otwieram u siebie okna
    > i nawet w taki upał jak teraz mam przyjemne chłodzenie.

    No to pojechałeś po bandzie. Nie przezięb się.

    > I co, może chciałbyś mnie zmusić do zakupu klimatyzacji, bo jak wiadomo
    > przegrzanie organizmu źle wpływa na koncentrację? ;->

    A to akurat prawda. Przegrzany organizm szybciej się męczy.