  • Data: 2012-07-29 10:09:37
    Temat: Re: lobby oponiarskie dziala
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 28 Jul 2012 23:23:00 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Prawdę mówiąc tego bym się spodziewał - gdyby taką zależność dawało się
    > wyłapać statystycznie, to firmy ubezpieczeniowe chętnie przyciągnęłyby do
    > siebie takich bardziej bezszkodowych kierowców dając w zamian zniżkę.

    Kiedys PZU zrobil jakies doplaty do zmiany opon, ale to byla jednorazowa
    akcja. Nie wiem - efektow nie bylo, za duzo kosztowalo, liczyli ze inni
    pomoga ?

    Nie slyszalo sie tez zeby takie znizki byly w Niemczech ... aczkolwiek
    ludzie bywaja dziwni - czytam np ze na antypodach po paru napadach na
    taksowkarzy ci protestuja i domagaja sie od rzadu zeby im nakazal montaz
    szyb ochronnych. Bedzie to i tak na ich koszt, moga zamontowac juz teraz
    sami, ale nie - oni domagaja sie nakazu :-)

    >[...]
    > Potem się kończy to tak że jeden stanie, drugi próbuje go ominąć, też
    > stanie i koniec.

    Ja tam nie wiem skad sie to w niemczech bralo, ale potrafili stac dlugo.
    Na zwyklej drodze to widzialem - faktycznie - tir byl problemem i
    zablokowal pas, ale wszystkie osobowki stracily ochote do omijania go i
    wolaly sobie postac i poczekac do wiosny ...

    J.