  • Data: 2012-07-29 10:18:11
    Temat: Re: lobby oponiarskie dziala
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 28 Jul 2012 23:03:48 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Kierowcy wloką się nie z powodu opon, a z powodu śniegu - i pewnie nie
    > przestaną tego robić nawet jak ich obowiązkowo nawet w kolce.

    Trzeba przyznac ze dobre zimowki na sniegu, przynajmniej na niektorych
    gatunkach, trzymaja wrecz rewelacyjnie. nie ma czlowiek ciagot do
    nadmiernego zwalniania.
    Zas letnie slizgajace sie przy ruszaniu spod zielonego swiatla powoduja
    korki.

    > Zwłaszcza że cała masa wlecze się na zimówkach.

    A co maja robic, jak przed nimi sie wloka.

    > Dokładnie tak samo jak wielu zaczyna się wlec jak zaczyna padać deszcz,
    > pomimo że nakaz używania opon deszczowych już obowiązuje i raczej wszyscy
    > kierowcy je mają.

    Zalezy co nazywasz "wlec". Opony moze i deszczowe, ale przyczepnosc
    znacznie gorsza. Ja tam zwalniam profilaktycznie.
    I bardzo zle mi sie jezdzi po niemczech wtedy - rzesisty opad, a tu wszyscy
    sie uparli jechac po autostradzie 140 ... ale wypadkow nie widac, moze oni
    maja racje ?

    J.