  • Data: 2015-05-07 21:46:05
    Temat: Re: lobby dilerów znów atakuje
    Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > cały czas udowadniasz, że nie znasz

    Dobra dobra cwaniaczku. Ja rozumiem, że ty ze swoim tatusiem możecie być na etatach w
    Platformie, ale pierdolenie o unijnym wolnym rynku wciskaj sobie swojej starej a nie
    mi. Jak tylko szkop przejmie kopalnie, zaraz spontanicznie wybuchnie jakiś kryzys
    2009 rok i wszytsko ładnie na nowo się ustali tak jak to już bywało nie raz:

    Niemcy wspierają swoje stocznie
    http://amerbroker.pl/?go=content&action=show&id=255

    "[...] Zdaniem kanclerz Angeli Merkel niemiecki rząd nie pozwoli na upadek rodzimego
    przemysłu stoczniowego i na miarę możliwości budżetowych w sytuacji kryzysu będzie
    wspierał niemieckie stocznie. Komisji Europejskiej nie powinno to interesować gdyż
    Niemcy mają kryzys. [...]".
    Ja rozumię, że 5/6 polityków w moim kraju to sprzedajne kurwy a szczególnie Platforma
    z wielkim kruwa przywódcą Donkiem i Arabskim któzy już dawno asekuracyjnie
    wypierdolili za granicę, i wiem, że cały ten pakiet klimatyczny tworzony jest po to
    min żeby zaorać Polskę do gołej ziemi, ale póki co to likwidowanie górnictwa nie
    pójdzie tym skurwysynom tak łatwo......

    Protest górników przed Jastrzębską Spółką Węglową.
    https://www.youtube.com/watch?v=pinwo16zUt4

    Endriu