  • Data: 2015-05-06 18:45:22
    Temat: Re: lobby dilerów znów atakuje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości
    On Thu, 30 Apr 2015, J.F. wrote:
    > O ile wiem, dla znacznej większości substancji problemem jest
    > "zimne
    >spalanie". Za niska temperatura, nie gwarantująca skutecznego
    >spalenia.
    > O ile wiem, również wszelkie opisy powołujące się na trucizny
    > najwyższej
    >kategorii (dioksyny) wskazują na ten problem jako źródło.

    Dioksyny w wyzszej temperaturze sie spala jak wszystko inne, do
    niegroznej wody sodowej, ale chlor nie.
    A jest trucizna sam w sobie. Moze powstanie HCl, ktory zdrowy nie
    jest.
    W nizszej temperaturze powstaje fosgen, a od tego lepiej sie trzymac z
    daleka.

    No i nawet jak ludzi nie zatruje, to piec bedzie niszczyl.

    > Teoria eko twierdzi, że w tej spalarni będzie piec, który w
    > palenisku
    >ma wysoką temperaturę. Nie żebym twierdził ze tak jest :>
    >(ale teoretycznie możliwe).

    Nawet bardzo prawdopodobne ... chyba ze znow wygra najtansza oferta w
    przetargu :-)

    J.