eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚlizgawka a hamulec ręczny... na przódRe: ?lizgawka a hamulec reczny... na przód
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ?lizgawka a hamulec reczny... na przód
    Date: Thu, 10 Nov 2011 17:34:55 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 35
    Message-ID: <j9gufc$kcv$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4eba2b65$1@news.home.net.pl> <j9dakd$n17$1@inews.gazeta.pl>
    <4eba3f4f$1@news.home.net.pl> <j9e208$51v$1@news.onet.pl>
    <j9e2cs$9d9$14@node2.news.atman.pl> <j9e2jq$5r4$5@inews.gazeta.pl>
    <j9e2qt$9d9$15@node2.news.atman.pl> <j9e3j4$l8l$1@mx1.internetia.pl>
    <j9e3ol$9d9$16@node2.news.atman.pl> <j9ed64$5rc$1@inews.gazeta.pl>
    <j9efmb$ai8$1@mx1.internetia.pl> <j9egm7$uqq$2@news.onet.pl>
    <j9gt3e$g41$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gyf130.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1320942893 20895 80.52.237.130 (10 Nov 2011 16:34:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Nov 2011 16:34:53 +0000 (UTC)
    X-User: mbaszyns
    In-Reply-To: <j9gt3e$g41$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2412484
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-11-10 17:11, MarcinJM pisze:

    >>>>> Otwarta przepustnica - wiecej pracy na sprezanie?
    >>>>
    >>>> jaka przepustnica?
    >>>> o diesla pytam ;-P
    >>>
    >>> Normalna, jak to w dieslu...z choinki spadłeś?
    >>
    >> LOL :)
    >>
    >> Ciągle mam nadzieje że żartujesz :)
    >
    > Sa, sa. Dieslowi do normalnej pracy potrzebne to jak druga dziura w
    > dupie, ale ekolodzy...
    > Lambda dziala na ilosc wydychanego tlenu (w przeciwienstwie do alkomatu
    > ;)) i bez regulacji doplywu powietrza nie mozna by efektywnie korzystac
    > z katalizatora.


    jeśli myślę o tym, o czym ty myślisz, to to coś się nie nazywa
    przepustnica, tylko zawór EGR. Dawanie przepustnicy byłoby raczej bez
    sensu, zwłaszcza jak się jeszcze wprowadza doładowanie silnika(czyli
    celowo zwiększa ilość wpychanego do cylindrów powietrza).
    A zawór EGR jak sama nazwa wskazuje służy do dawkowania do kolektora
    dolotowego odpowiedniej ilości gazów wylotowych (czyli spalin) aby
    zredukować ilość powstających tlenków azotu.
    Gdyby diesle miały przepustnicę, to na przykład w moim staruszku nie
    byłoby potrzeby montowania specjalnej pompy podciśnieniowej, tylko
    podciśnienie byłoby brane z kolektora dolotowego (tak jak to w
    benzynowcach zrobili). A katalizator i EGR ma.

    --
    Pozdr.
    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: