  • 11. Data: 2011-01-30 23:39:42
    Temat: Re: [press] litr paliwa po 1,14PLN
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-01-30 23:32, z pisze:
    > http://www.auto-motor-i-sport.pl/wiadomosci/benzyna-
    CO2-Lublin-Uniwersytet-Marii-Curie-Sklodowskiej-Ekob
    enz-6740.html

    "można by zacząć produkcję w 2011r." - i gdzie to sie podzialo? Taki
    wynalazek! Pewnie w tzw. miedzyczasie opodatkowali ktorys ze skladnikow,
    albo zabronili stosowania i juz sie nie oplaca...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 12. Data: 2011-01-30 23:50:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.01.2011 23:32, z pisze:
    > http://www.auto-motor-i-sport.pl/wiadomosci/benzyna-
    CO2-Lublin-Uniwersytet-Marii-Curie-Sklodowskiej-Ekob
    enz-6740.html

    Hmm... Coś podobnego opisywał Kapitan Snuja w swojej mini-serii "Big
    Ideas"...

  • 13. Data: 2011-01-30 23:57:20
    Od: z <z...@g...pl>

    http://www.motofakty.pl/artykul/benzyna_z_komina.htm

    I gdzie do jasne cho... są ci wszyscy ekolodzy i komisje europejskie.
    Przecież z Co2 można produkować paliwo. Pewnie im to nie na rękę bo
    Polska zamiast dokupywać limity Co2 mogłaby jeszcze na tym zarabiać.
    Kurde znowu się scyzoryk otwiera...

  • 14. Data: 2011-01-31 06:35:58
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 30 Jan 2011 21:02:20 +0100, Michał Gut napisał(a):

    > ale jak bedzie konkurencja dla ropy naftowej to stanieje ona do
    > kilkudziesieciu usd i nie bedzie takich wahan przy kazdym konflikcie
    > zbrojnym w poblizu bliskiego wschodu

    W momencie, gdy to piszę, ropa wciąż jest po "kilkadziesiąt USD", ale gdy
    dwa lata temu była po 37, paliwo nie było proporcjonalnie tańsze.

    AK

  • 15. Data: 2011-01-31 06:57:57
    Temat: Re: litr paliwa po 1,14PLN
    Od: "Marek Kowalczyk (chess_m)" <c...@g...pl>

    http://www.drewnozamiastbenzyny.pl/paliwo-nazimka/

  • 16. Data: 2011-01-31 09:17:37
    Od: z <z...@g...pl>

    Marek Kowalczyk (chess_m) pisze:

    > http://www.drewnozamiastbenzyny.pl/paliwo-nazimka/

    No i jak to w Polsce. Będziemy się przepychać czy lepiej z co2 czy z
    drewna a tak czy siak jak już przyjdzie co do czego to licencję za grubą
    kasę się kupi.
    Czy na prawdę jest tak trudno sprawdzić-udowodnić że wymyśliło się coś
    nowego i ten bilans energetyczny jest na +.
    Coś mi świta że energia do reaktora właśnie miała być też z odzysku i
    dlatego to miało się opłacać. A nawet jeśli koszt litra byłby taki sam
    to państwo, ekolodzy i cała ta banda powinna to promować i obciąć podatki.

  • 17. Data: 2011-01-31 09:35:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Jan 2011 06:35:58 +0100, Andrzej Kubiak wrote:

    >W momencie, gdy to piszę, ropa wciąż jest po "kilkadziesiąt USD", ale gdy
    >dwa lata temu była po 37, paliwo nie było proporcjonalnie tańsze.

    Bo u nas jest akcyza kwotowa. ropa moze byc za darmo, a beznyna na
    stacji bedzie po 3 zl.

    J.

  • 18. Data: 2011-01-31 09:45:19
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    z wrote:
    > http://www.auto-motor-i-sport.pl/wiadomosci/benzyna-
    CO2-Lublin-Uniwersytet-Marii-Curie-Sklodowskiej-Ekob
    enz-6740.html

    http://wyborcza.pl/1,75476,6832012,Benzyna_z_dwutlen
    ku_wegla___tak__po_stowie_za_litr_.html

    http://wyborcza.pl/1,75476,6824074,LIST__Loch_Ness_p
    elne_metanolu.html

    Można się upierać, że to spisek Michnika i ciemnych sił, ale można
    zauważyć, że prawo I i II zasada termodynamiki nadal obowiązują.

    pzdr
    \SK

  • 19. Data: 2011-01-31 09:58:00
    Od: z <z...@g...pl>

    Sebastian Kaliszewski pisze:

> [...]
    >

    > Można się upierać, że to spisek Michnika i ciemnych sił, ale można
    > zauważyć, że prawo I i II zasada termodynamiki nadal obowiązują.

    W takim razie niech "profesorek" beknie za próbę wyłudzenia kasy i
    straci tytuły naukowe za banialuki.
    Do jasnej ch...y przecież te badania z naszych podatków. :-)

    Anglikom na pewno się uda :-)

  • 20. Data: 2011-01-31 12:35:32
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.01.2011 09:58, z pisze:

    elne_metanolu.html

    > W takim razie niech "profesorek" beknie za próbę wyłudzenia kasy i
    > straci tytuły naukowe za banialuki.
    > Do jasnej ch...y przecież te badania z naszych podatków. :-)

    Raczej dziennikarze pominęli parę istotnych szczegółów - typu
    konieczność doprowadzenia dość znacznej energii wyprodukowania tego
    syntetycznego paliwa z CO2.