  • Data: 2011-02-02 19:04:31
    Temat: Re: litr paliwa po 1,14PLN
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 Feb 2011 08:59:02 -0800 (PST), Olleo wrote:

    >Wydaje mi sie, ze moznaby sprobowac taka akcyze wowczas zaskarzyc,
    >jako ze nie byloby to paliwo kopalne (a wiec ograniczone zasoby), ani
    >szkodliwe dla srodowiska (emisja zdaje sie tylko pary wodnej)

    To zaskarz akcyze na wodke :-)

    >VAT i podatek drogowy moga doliczyc.

    Zlikwiduja akcyze, zaloza taksometr :-)

    >Nawet jesli bedzie kosztowac 3zl/litr,
    >to mi i tak sie podoba taka idea - chociazby ze wzgledu na wspomniany
    >koniec dominacji pewnych krajow w kwestii paliw. Wyobraz sobie koniec
    >gospodarki Rosji,

    I co wtedy bedzie - trzecia wojna swiatowa ? :-)

    Oczywiscie odsuniecie widma konca ropy jest cenne dla calej ludzkosci.
    Tak nawiasem mowiac to coraz czesciej sie slyszy o spodziewanych
    brakach - chocby cynk.

    >panstw bliskiego wschodu oraz poludniowej ameryki.
    >Takze USA mialyby spore klopoty.

    USA jest importerem. Uciesza sie, moze poza paroma magnatami.

    J.