  • Data: 2011-02-06 13:05:43
    Temat: Re: litr paliwa po 1,14PLN
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-02 22:52, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Olleo" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    > Napisałem którą - "jak wychodzi z tego rachunku" czyli obliczeń
    > przedpiszcy.

    Fakt, mea culpa, bo przyjąłem tylko wskaźnik procentowy wyliczony w
    artykule. Ale ciekawe czy w ogole ta stawka kwotowa mialaby zastosowanie
    do tego nowego rodzaju paliwa. Jezeli nie, to pewnie szybko by
    nowelizacje wprowadzono :| Co i tak w dluzszej perspektywie czasowej
    spowodowaloby spadek cen paliw, bo Europa przestalaby byc uzalezniona od
    dostaw i cen kartelu OPEC.

    --
    venioo
    GG:198909